news08.net/ads.txt

בגן יבנה נפתחה מעבדה לחקר החיים הטובים והבריאים של קק”ל בשותפות קהילת המרחב החברתי הירוק “עם הטבע” – הכניסה חינם!

קק”ל בשותפות קהילת המרחב החברתי הירוק “עם הטבע” בגן יבנה, והמועצה המקומית גן יבנה באמצעות המתנ”ס, פועלים לאחרונה נמרצות לגיבוש מיזמים להנחלת אורח חיים בריא בקרב הציבור. מתוך תפישה שככל שגיל הלומדים צעיר יותר, ההטמעה עמוקה ומשמעותית יותר, גובשה תכנית “המעבדה לחיים בריאים”, שמותאמת להורים וילדים מעל גיל 7. אלו מוזמנים לחקור יחד איך לחיות בריא יותר וטוב יותר.

קק”ל “עם הטבע”- מרחב עירוני ירוק המטפח אורח חיים של שותפות קהילתית, אחריות סביבתית, ויזמות עסקית-חברתית. “עם הטבע” קמה בשיתוף קק”ל במטרה להוות מודל עירוני שיהיה בסיס ודוגמא לקהילות נוספות ברחבי הארץ. מטרתנו לעודד תושבים לצאת מעמדת צרכנים פאסיביים ולהפוך לקהילה אקטיבית הלוקחת אחריות על עיצוב סביבתה ואורחות חייה.

בחווה האקולוגית, כולם אחראים למה שקורה. משתתפים ומבקרים, מוזמנים לקחת חלק בשמירת יופיה וייחודה של החווה האקולוגית. גם לעזור בארגון ולהציע רעיונות ויוזמות חדשות. החווה מעודדת יצירה תרבותית מקורית. מוזמנים להציע להשתתף באופן פעיל.


החל מיום שני מדי שבוע ועד לסוף חודש יולי, תתקיים ב”עם הטבע” פעילות מיוחדת להורים וילדים מעל גיל 7, שתתמקד באופן מעשי בשאלות איך לחיות טוב יותר ובריא יותר. בכל מפגש ה”מחקר” יתמקד בנושא אחר שבסיכומו המשתתפים יחזרו הביתה עם פירות המחקר שיצרו (צנצנות קטשופ אורגני, חמאת בוטנים וממרח נוטלהשהכינו במו ידיהם, חומוס וטחינה בכל הצבעים והטעמים, גלידה ביתית 100% טבעית, עוגיות בריאות…וגם…משחת שיניים בתוצרת עצמית, חומר ניקוי חינמי ללא רעל, דאודורנט טבעי, שפתון מדבש אורגני ועוד ועוד).

המפגשים כאמור יתקיימו ב”עם הטבע” שנמצא בתחומי כפר הילדים והנוער “בית אפל”, מדי יום שני בשעות 17:30-19:00.

“בכל מפגש נלמד משהו חדש, נלבש סינרים ונתחיל לעבוד. חומרי הגלם המשובחים יחכו לכם על השולחנות ובסוף המעבדה התוצרים הולכים איתכם הביתה.  זו הזדמנות מופלאה לייצר זמן איכות משפחתי ולהנות מכל רגע”, מסבירה עופרית ברנע, תושבת הישוב ויועצת בתחום התזונה האינטגרטיבית, שמרכזת את הפעילות.

“למה מעבדה? כי זה כייף! כי זה מעניין! כי זה חכם! כי זה בריא! כי זה חוסך ה-מ-ו-ן כסף! כי ככה עושים חיים באמת” – כך לפי אורלי קנת, מנהלת מרחב “עם הטבע”. השנה, ההשתתפות במעבדה לחיים בריאים אינה כרוכה בתשלום בזכות תמיכת הקרן הקיימת לישראל והמועצה המקומית גן יבנה. עם זאת, נדרשת הרשמה מראש במרכז הספורט והנופש של גן יבנה, בטל’ 08-9352321.

(צילום: איתן וכסמן צילום אוכל ועוד)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן