news08.net/ads.txt

בדרך למחנה האימונים באיטליה, יאן שוב, שזכה באליפות ישראל בקרב רב דרגה 5 ביקר בלשכת ראש המועצה. החלום: אולימפיאדה

ראש מועצת גדרה, יואל גמליאל, אירח את יאן שוב בן ה-15 בלשכתו והעניק לו תעודת הוקרה, לאחר זכייתו באליפות ישראל בקרב רב דרגה 5 ולקראת צאתו למחנה איומנים באיטליה.

“זה היה מאוד מרגש. קיבלנו הערכה רבה כולל עידוד, טיפים והמלצות. יאן שמע מראש המועצה שחשוב שימשיך בפעילות וגם הציע תמיכה”, סיפרה אימו אינה. גמליאל אמר: “שמחתי לפגוש את יאן האלוף שמביא גאווה למושבה. גם יאן וגם עילאי, אלופים שמייצגים את הרוח הספורטיבית והרצון להצליח ומהווים דוגמה לנוער המצוין שלנו בגדרה”.

הוא הבן השני מבין ארבעה אחים ואחיות להורים שעלו לישראל מאוקראינה וקזחסטאן. את הקריירה הספורטיבית החל בגיל שש בגן חובה, כאשר השתתף בקבוצה תחרותית בגדרות עד גיל 11. “רשמנו אותו לחוג, הוא היה פעיל מאוד וצריך לפרוק אנרגיות וככה לאט לאט הכל התחבר”, סיפרה האם.

המסגרת הבאה הייתה אימונים במסגרת האיגוד של “מכבי” באולם הספורט בהדר יוסף. ארון הגביעים והמדליות בביתו שבמושבה מלא ומשקף את הישגיו במכשירי ההתעמלות הרבים. עבורו זוהי שנה של פריצת דרך: גם זכייה בגביע האיגוד של מכבי וגם הוכתר כאלוף ישראל בקרב רב דרגה 5. יאן אמר השבוע: “אני מתרגש מהזכיה וחולם להגיע לרמה של תחרויות בין לאומיות, מוכן לעבוד קשה ומודה לכל מי שתמך ועזר לי ובמיוחד למאמן שלי”.

אז מה יש בגדרה שמצמיחה אלופים ספורטיביים? אם תשאלו את אינה, אימו של יאן היא תשיב כך: “גדרה בוודאות היא מושבה נהדרת לגדל בה ילדים וספורטאים וביה”ס מאוד תומך ואנחנו מעריכים זאת מאוד”. באותה נשימה סיפרה כי לצד הפעילות הספורטיבית, יאן ישקיע כמובן גם בלימודים וישאף להוציא תעודת בגרות טובה.

מה החלום שלכם?

“להגיע לאולימפיאדה זה החלום של כל ספורטאי וגם שלנו כמשפחה ונמשיך לתמוך בו לאורך כל הדרך במטרה לייצג את ישראל בתחרויות בין לאומיות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן