בטקס חומש דרשה נקראו פרקי תהלים לרפואתו של הרב אוביץ, חסיד קרעטשניף המצוי במצב קשה

עשרות הורים ובני משפחות ילדי כיתה א’ השתתפו בטקס “חומש דרשה” לרגל תחילת לימודי החומש לילדים מבית הספר לבנים של חסידות קרעטשניף

במעמד המרגש קרא מנהל התלמוד תורה, תהלים לרפואת הרב ברוך אוביץ שהינו סבו של אחד מחתני השמחה, נחשב לאחד מראשוני הצלמים האחראים על תמונות הקודש מחצרות האדמו”רים ונמצא במצב קשה וזקוק לישועה.

טקס מרגש ומיוחד בקהילת
טקס מרגש ומיוחד לבנים של חסידות קרעטשניף

הרב אוביץ הוא חסיד קרעטשניף, אשר עוסק מזה עשרות שנים בצילום, ונודע כמי שזכה לתעד דורות של רבנים ואדמו”רים. יותר מכך, יש חוגים מסוימים שבהם איפשרו אך ורק לו להיכנס לפנים חצרות הקודש, בכדי לתעד את הרבנים מקרוב. לצד זאת הקדיש את עיקר חייו ללימוד תורה, גמילות חסדים ונהג לחלק מידי שבוע מאות תמונות של אדמו”רים לקבוצות של ילדים הקוראים תהילים, בכדי לעודד אותם להתפלל.

דודי שמואל, אביו של אחד מחתני השמחה משתף: “המעמד הוא לציון היום שבו מתחילים הילדים להתחיל ללמוד את התורה, ולכן עורכים עבורם את הטקס היוחד על מנת שייחרט על ליבם – וזה הדבר החשוב ביותר”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של רחובות היום מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן