בטקס מרגש הוסר הלוט: אצטדיון טוטו לוד ע”ש בני רגב

בתום טקס הברכות והסרת הלוט, נערך משחק ראווה בין ותיקי הפועל לוד לבין ותיקי מכבי תל אביב ונבחרת ישראל

בערב שהוקדש לציון 40 שנה לגביע המדינה הראשון והיחיד ללוד ובטקס חגיגי בהשתתפות בני משפחה, אורחים, נכבדים, אישי ציבור ובכירים מעולם הספורט והכדורגל בישראל – נקרא אצטדיון העירוני טוטו לוד ע”ש בני רגב שיחי’ – ראש העיר לוד לשעבר.

בין האישים, המאמנים, השחקנים והחברים, הגיעו, בין היתר, ח”כ ניסים ואטורי, סגן יו”ר הכנסת, יעקוב בנודיס, שבמשך, 16 שנים עמד בין הקורות בהפועל לוד, ארז בנודיס הבן, שמאמן כיום את עירוני מודיעין מליגה א’ דרום, יצחק נעמן, בלמה של הפועל לוד בעבר, פיני בלילי, שחקן הפועל תל אביב בעבר וליגה ג’ בהווה, איציק זוהר, שחקן עבר במכבי תל אביב, פרשן כדורגל ואיש ריאליטי, דוד אמסלם, הבית”רי מהאגדות, עופר שטרית, החלוץ שגדל בהפועל לוד והגיע עד למכבי חיפה, איתה הניף את גביע המדינה בעונת 94/95.

עוד הגיעו לכבד את המעמד: פליקס חלפון, שזכה בגביע המדינה עם הפועל תל אביב בעונת 98/99, אוהד קדוסי, השחקן שפרש וכיום מאמן בקבוצת הנוער של הפועל תל אביב, משה סיני, כדורגלן העבר, שחקן נבחרת ישראל ומאמן-פרשן בהווה, ירון דרורי, שחקן הקישור מן העבר של מכבי תל אביב, מוטי חביב, עיתונאי ופרשן כדורגל שגם הנחה במקצועיות את הטקס. רונן פרץ, מנכ”ל משרד הפנים, יסמין גרודמן, אשתו של יענקל’ה ז”ל שאימון בלוד, מיכאל ויסמן, סמנכ”ל הפועל, ומהנדס האצטדיון שליווה את הקמתו בעבר, מנשה דגן.

גם מהמגזר הערבי הגיעו לכבד את בני רגב, שטיב היחסים ביניהם במרוצת השנים ועד היום היה בין הטובים שידעה לוד.

בתום טקס הברכות והסרת הלוט, נערך משחק ראווה בין ותיקי הפועל לוד לבין ותיקי מכבי תל אביב ונבחרת ישראל.

בני רגב (79) כיהן כראש העיר לוד בשנים 1996–1998 ובשנים 2002–2007, וכמו כן כיהן במשך שנים ארוכות כסגן ראש העיר, כממלא מקום ראש העיר וכחבר מועצת העיר. הוא החל את פעילותו הציבורית כמנהל קבוצת הכדורגל הפועל לוד החל מהמחצית השנייה של שנות ה-70. בשנים בה ניהל את הקבוצה היא העפילה מליגה ב’ ב-1978 לליגה א’, העפילה לליגה הארצית ב-1979, והשלימה עליית ליגה פעם שנייה ברציפות. ב-1982 העפילה לליגה הלאומית, אז הליגה הבכירה של ישראל, לראשונה אחרי 17 שנים. רגב הוביל את הקבוצה ב-1984 לזכייה היסטורית בגביע המדינה בכדורגל, בהדרכתו של המאמן דרור קשטן (ז”ל).

רגב אשר כונה “האיש החזק בכדורגל בלוד”, שימש בעבר כיו”ר הוועדה המקצועית של ההתאחדות לכדורגל וכחבר הנהלת ההתאחדות, עתיר זכויות בכל הקשור לקידום הספורט בעיר בכלל והכדורגל בפרט, כמי שפעל ותרם רבות להקמת האצטדיון העירוני טוטו לוד, ולפיכך החליטה ועדת שמות של העירייה לכבד ולהוקיר את פועלו ותרומתו לספורט בקריאת אצטדיון טוטו לוד על שמו, בצירוף איחולים לבריאות איתנה ואריכות ימים ושנים.

ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו ציין, כי “העיר לוד והפועל לוד היו מפעל החיים של בני, הוא סייע והקדיש את מרבית חייו למען העיר ותושביה, איש חם ואוהב ודמות אבהית שהטביע את חותמו המשמעותי בספורט בלוד בכלל ובכדורגל בפרט”. רביבו איחל לבני בריאות איתנה ואריכות ימים ושנים, וכן להפועל לוד שהוא כל כך אוהב, להחזיר עטרה ליושנה ולהעפיל בע”ה לליגות הבכירות בישראל.

 

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט, כולל ילדים ונוער לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן