בידורית מעולה לכל שימוש אפשרי – הכירו את ה Everse 8 של Electro Voice

תחום מערכות ההגברה הניידות ובפרט רמקולים אלחוטיים נטענים (בידוריות) כולל כיום מגוון רחב ועשיר של דגמים שונים. המגוון הזה עשוי בהחלט לבלבל את מי שמתעניין ברכישת בידורית, ולכן ברצוננו להמליץ ולפרט כאן בנוגע לדגם ספציפי אשר עשוי להוות את הפתרון האולטימטיבי עבור מגוון רחב של שימושים וצרכים: זהו ה Everse 8 מבית היצרנית המוערכת בתחום – Electro Voice.

תחום מערכות ההגברה הניידות ובפרט רמקולים אלחוטיים נטענים (בידוריות) כולל כיום מגוון רחב ועשיר של דגמים שונים. המגוון הזה עשוי בהחלט לבלבל את מי שמתעניין ברכישת בידורית, ולכן ברצוננו להמליץ ולפרט כאן בנוגע לדגם ספציפי אשר עשוי להוות את הפתרון האולטימטיבי עבור מגוון רחב של שימושים וצרכים: זהו ה

Everse 8 מבית היצרנית המוערכת בתחום – Electro Voice.

אחת הסיבות בגללן שווה להכיר מקרוב את הבידורית מדגם Everse 8 היא העובדה כי מדובר במכשיר אשר מתאים למגוון רחב של שימושים. בפרט – הן שימושים מקצועיים למיניהם (דוגמת עריכת אירועים חגיגיים, הפקת מסיבה, העברת שיעורים לקבוצות וכד’) והן שימושים פרטיים דוגמת מסיבת קריוקי עם חברים בחוף הים. כפי שנראה מיד, דגם זה כולל פחות או יותר את כל מה שרובנו יכולים לרצות ולצפות למצוא ברמקול אלחוטי גדול, נטען ונייד.

Everse 8 – מאפיינים טכניים עיקריים

סקירה מהירה של המאפיינים הטכניים העיקריים של רמקול ev מבהירה מיד מדוע מדובר בדגם הנחשב איכותי ומומלץ כל כך:

נתחיל דווקא עם הכניסות והחיבורים – לרמקול זה שתי כניסות XLR המאפשרות לחבר אליו כלי נגינה, פלטה (של תקליטן) ומכשירים חיצוניים נוספים. מאחר והוא מצויד במיקסר פנימי 4 ערוצים ניתן לחבר אליו ולמקסס דרכו גם כמה וכמה כלים ומקורות שונים, מה שמאפשר לעשות ב”לייב” פחות או יותר כל מה שרוצים מבחינת סאונד..

בנוסף, הוא מצויד ברכיב BlueTooth המאפשר להתחבר ולשדר אליו אלחוטית מכל מקור חיצוני דוגמת סמארטפון, טאבלט, מחשב נייד, נגני מדיה וכו’. קיימת גם אפשרות לחיבור חוטי כמובן – כניסת Aux 3.5 מ”מ, כך שניתן לחבר אליו ישירות כל מכשיר גם באמצעות כבל פשוט.

מבחינת מבנה הרמקול עצמו, מדובר בסאב וופר בקוטר 8 אינץ’ המספק בס עמוק ואיכותי ביותר, מהסוג שקשה למצוא ברמקולים ניידים ובבידוריות באופן כללי. את הסב וופר משלים טוויטר בקוטר  1 אינץ’, ובסך הכל מדובר באחד הרמקולים הניידים בעלי איכות השמע הגבוהות ביותר בשוק כיום.

בנוסף למיקסר הפנימי המובנה 4 ערוצים מצויד דגם זה באקולייזר 7 תדרים, המאפשר התאמה מדויקת ביותר של רכיבי הסאונד השונים.

הדגם Everse 8 מגיע עם סוללת ליתיום נטענת המאפשרת זמן פעולה רציפה ארוך – כ 12 שעות!, כך שניתן להשתמש בו גם ממש בשטח, כשאינו מחובר למקור חשמל לאורך כל היום (או הלילה…). כך, הוא יכול לשמש הן כאמצעי הגברה ראשי או כחלק ממערך הגברה שלם, כמו גם כמוניטור במה.

Everse 8 – מאפיינים פיזיים

מבחינת מאפייניו הפיזיים, מדובר ברמקול אלחוטי נטען ונייד אותו ניתן וקל מאוד לנייד ממקום למקום. הוא שוקל בסך הכל כ 7.6 קילוגרמים, ומאובזר בידית נשיאה נוחה. ניתן לקחת אותו בקלות לכל מקום ברגל או בכל רכב, גם אם על מנת להגיע למקום נצטרך ללכת כמה דקות. אין שום בעיה…

הרמקול, מבית  Electro Voiceמעוצב פיסית בתצורה המאפשרת להניח ולהציב אותו בכל מקום ובכל תצורה אפשרית – תלוי על גבי עמוד או מורכב על סטנד ייעודי להגברה, עומד או שוכב על הרצפה, מוטה בזווית על מנת לשמש כמוניטור במה וכיוצ”ב.

בנוסף לכל זה, הוא גם עמיד למים ולהתזות, כמו גם לאבק ולכלוך. כך, ניתן להשתמש בו בחוץ ללא כל חשש, ולא לדאוג כי הוא יתקלקל חלילה כתוצאה מחשיפה לאוויר הפתוח, לשמש או אפילו לגשם…

לסיכום, בידורית Everse 8 היא ללא ספק מהדגמים האיכותיים והשווים ביותר בשוק כיום, ומומלצת ביותר לכל מי שמחפש/ת אחר רמקול נייד נטען איכותי ואמין.

היכנסו לאתר טרטל, חנות ציוד הגברה ברמת גן .

צילום: באדיבות טרטל ציוד הגברה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן