news08.net/ads.txt

בית המשפט בראשל”צ קבע כי הסכם גירושין יש לקיים בכל מחיר ודחה תביעתה של אישה אשר ביקשה להפר את תנאיו

בית המשפט בראשל”צ קבע כי הסכם גירושין יש לקיים בכל מחיר ודחה תביעתה של אישה אשר ביקשה להפר את תנאיו. המדובר בזוג מהאזור שחתם על הסכם גירושין שיחלקו בבית גם אחרי הגט כך שהאישה תתגורר ביחידת הדיור והגבר בבית.

חלפו מאז 3 שנים והאישה לא יכלה עוד להמשיך לחלוק במגורים שכן בהסכם קבעו שחל עליהם איסור לקיים זוגיות בבית – והיא ביקשה לחיות עם בן זוג. בעקבות זאת פנתה לבית משפט בתביעה למכור את הבית ולחלוק בכסף אלא שבית המשפט קבע כי הסכם יש לקיים בכל מחיר, דחה את תביעתה וחייבה בהוצאות.

*עו”ד שירה קופמן

לדברי עורכת הדין שירה קופמן, המייצגת את האב: “כאשר צדדים חותמים על הסכם עליהם להבין שהוא צופה פני עתיד על כל המשתמע מכך ולא יעלה על הדעת כי שעה שצד להסכם סבור כי תנאיו כבר ‘לא מתאימים לו’ הוא יעתור לבטלו תוך שהוא גורר את הצד האחר לביטול ההסכם בעל כורחו. צדק כבוד בית המשפט בהחלטתו כי הסכם גירושין יש לקיים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן