עשרים נערות ונערים המשתייכים ליחידה לקידום נוער ולומדים בתכנית היל"ה, יצאו לטיול בן יומיים לצפון ולחרמון, במהלכו הכירו את ההיסטוריה והנופים של ארץ ישראל.
החוויה החברתית הדידקטית נפתחה ביוםמה הראשון באזור הבניאס, נמשכה בביקור מרגש באנדרטת אסון המסוקים ובביקור בגבול לבנון והסתיימה בלינה באכסניית הנוער בתל חי. למחרת, הגיעו המשתתפים לחרמון, השתתפו בסדנת שוקולד בקיבוץ דגניה וצפו בסרט המתאר יוזמה אישית ודבקות במטרה.
"הפעילות הזו, מלבד ההנאה הצרופה הטמונה בה עבור הנערים והנערות המשתתפים, חשובה מעין כמותה וכוללת ערכים, הכרת הארץ וגיבוש חברתי", אמר סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו"ד מתן דיל.
חברת המועצה ומחזיקת תיק קידום מעמד הילד ונוער במצבי סיכון, יעל בק, הוסיפה: "הפעילות שכללה למידה חווייתית ומשמעותית, תוך הכרת הארץ והעמקת הידע ההיסטורי והגיאוגרפי, אפשרה לבני ובנות הנוער לצאת מהשגרה ולקחת חלק בחוויה מעצימה, מגבשת ומהנה. אני שמחה כי בכוחות משותפים הבאנו לכך שהפעילות החשובה הזו יצאה אל הפועל".
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








