news08.net/ads.txt

בעקבות הדוד: צבי מאיר מרקיסון ‘נדלק’ מהפעילות הוולנטרית של הדוד יוני רוטנברג והחל להתנדב ב’איחוד הצלה’ בעקבותיו

אותנו, הסיפור הזה מרגש במיוחד: שני מתנדבים ממשפחה אחת. מצד אחד, יוני רוטנברג (36) נשוי ואב ל-3 ילדים מרחובות, מצד שני: צבי מאיר מרקסון (29) נשוי ואב לשניים מבית שמש, שניהם מתנדבים ברשת המתנדבים להצלת חיים של איחוד הצלה. ומה הקשר? צבי מאיר הוא אחיינו של יוני.

רוטנברג עובד בחברה העירונית רחובות ב”עיר ללא אלימות” ומתנדב שנים רבות בהצלת חיים. בשבע השנים האחרונות הוא מכהן כיו”ר צוות 43 רחובות והסביבה של איחוד הצלה בהתנדבות. לפעילות הוולנטרית באיחוד הצלה, הגיע לדבריו, בעקבות תאונת דרכים קשה בה נתקל ולא היו לו הכלים והידע הדרוש על מנת לסייע ולהציל את חייה של האישה ברכב. עוד באותו הערב גמלה בליבו ההחלטה לעשות קורס חובשים/נהגי אמבולנס.

מרקסון עובד כמנהל בחברת תיירות ומתנדב מזה מספר שנים באיחוד הצלה – ואצלו, התשוקה לפעילות זו באה מהבית, או יותר נכון מהדוד. “כאשר ראיתי את פעילות הקודש של יוני, משהו בי ‘נדלק’ ותמיד רציתי ללכת בעקבותיו בהצלת חיים. כל זה קיבל תפנית כשנתקלתי באדם שהתמוטט ברחוב, רציתי לסייע לו אך לא ידעתי מה לעשות, תוך מספר שניות הגיעו מתנדבים של איחוד הצלה והחלו בפעולות החייאה. עוד באותו הערב החלטתי לעשות קורס חובשים ולהנתדב באיחוד הצלה”.

מיותר לציין כי השניים משלבים את התנדבותם גם בזמן העבודה, כאשר שניהם עובדים במשרות שטח – וכשמתקבלת קריאה הם עוזבים הכל ויוצאים להציל חיים. ומה קורה בשבתות משותפות? ובכן, כצפוי, הדוד והאחיין יוצאים יחד להציל חיים. ואם תהיתם כיצד המשפחה מקבלת זאת? ובכן, נשותיהם וילדיהם של רוטנברג ומרקסון מפרגנים לשליחותם ומסבירים כי הם רואים בהצלת חיים מצווה גדולה, על אף הקושי הגדול וההיעלמויות התכופות מן המשפחה, ןבעיקר כאשר הם עוזבים את שולחן השבת לטובת עוד קריאה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן