בעקבות סיפורה האישי: הדר לוי-חאמי חקרה את נושא האבהות ומזמינה אבות לסדנה ראשונה מסוגה בישראל

מתוך המקום שלה, כילדה שגדלה ללא אב בצילה, מתפתחת ללא דמותו ומקימה עסק משגשג בתחום החינוך וההוראה, החליטה הדר לוי-חאמי, מאמנת רגשית-התנהגותית להורים וילדים, לעשות מעשה ויזמה את סדנת האבות הייחודית, לראשונה בישראל, שתתקיים ב9 בפברואר.


סדנת אבות, ראשונה מסוגה בארץ. הדר לוי-חאמי
סדנת אבות, ראשונה מסוגה בארץ. הדר לוי-חאמי

“האם את מכירה אבא בסביבתך, אולי בן זוגך שרוצה לעשות שינוי ולהגיע לילדיו ולטפח את הקשר עימם, אבא שהיה מאד רוצה להיות משפיע חשוב על ילדיו ולא יודע איך?! אבא שהיה רוצה יותר זמן עם ילדיו ולא מגיע לזה?” שואלת לוי-חאמי בפוסט מזמין בפייסבוק, ומשיבה מיד: “יש לך אפשרות לתת לו מתנה ענקית. אם את בטוחה שזה יתאים לו, תהיי השליחה שתכוון אותו להיות המשפיע החשוב על ילדיו”.

בשיחה עם ‘רחובות היום, מגוללת הבוקר (שלישי) הדר בת ה-39 את סיפורה האישי: “הורי התגרשו כשהייתי בת 11, אבי ניתק קשר עימנו לאורך השנים למרות שניסיתי בכל דרך אבל לא הצלחתי. עם זאת אני לגמרי מבינה את המקום שלו וכיום גם מקבלת.

“מאז ועד היום אני חוקרת את נושא האבהות וגיליתי שלאבא יש תפקיד משמעותי ביותר על ילדיו לטווח הארוך, לרבות ניהול מערכות יחסים, ריכוז בלימודים, בחירת בן זוג, בחירת קריירה וב16 השנים האחרונות אני מלווה ילדים שחווים את אותו דבר וכן הורים בתהליך אימון רגשי התנהגותי. האבות שמגיעים אליי הביעו רצון עז להיות משפיעים על חינוך ילדיהם ופשוט לא ידעו איך”.

הדר משתפת עוד כי “עברתי 15 שנים תהליכי מודעות וסליחה מאבי וחקרתי את הילדות שלו. למעשה, בסדנה האבות חוזרים ל’ילד הפנימי שלהם’ ורק אז יוכלו להתקרב ולהשפיע על ילדיהם”.

ש. היית רוצה שאביך יגיע לסדנה?
“בטח! אבל יודעת שזה עלול להפיל אותו .יש לו קושי להתמודד, כיוון שאין לו כלים, הוא היה ילד ‘נכשל'”.

לפרטים ורישום (מחיר מיוחד לתושבי רחובות): טל’ 052-3332426

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן