בקריית אונו צוחקים עם גיא הוכמן

"נשות המילואים האהובות שלנו, באמת מגיע לכן פרס ישראל. או לפחות גט."

גיא הוכמן בהופעה מול נשות חיילי המילואים והקבע בקריית אונו

מותר ורצוי צחוק גם בימים הללו ואכן קולות רמים של צחוק (בעיקר נשי) נשמעו השבוע מאולם בית הספר יעקב כהן שאירח למופע מיוחד את הסטנדאפיסט גיא הוכמן, לערב הוקרה מיוחד ומרגש לבני ובנות הזוג של משרתי ומשרתות המילואים והקבע ובני משפחותיהם.

הוכמן הגיש מופע ש"קרע" את הנוכחות באולם מצחוק. המופע "קצין חיוך ראשי" סיפק את הסחורה והיווה אתנחתא קומית מהמציאות.

גיא הוכמן: "מדובר באמת ביוזמה מדהימה של העירייה שמבינה מי באמת קורע את התחת. חלילה לא מזלזל בלוחמינו הגיבורים שמסכנים את חייהם ושומרים עלינו, אבל  הם מעדיפים להחליף מחסניות במקום חיתולים. ‏והנשים שלנו, כפרה עליהן, לא מספיק 4 חודשים תפעלו לבד מקלחות, מטרנות, בכי, איומים, הרדמות, סבתא שפתאום חולה, גננת שפתאום חשודה, אז עכשיו גם חוזר אליהן מהמילואים איש זר עם מדים וריח של מסייעת. נשות המילואים האהובות שלנו, באמת מגיע לכן פרס ישראל. או לפחות גט."

הערב הופק על ידי יחידת הצעירים האחראית גם על המערך העירוני לסיוע ותמיכה במשרתי/ות המילואים ובני משפחותיהם בשיתוף מנהלת הנשים העירונית, ויועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה. למופע הגיעו ראש העיר ישראל גל, סגנו ירון יעקבי והילה קניסטר בר דוד יו"ר מנהלת הנשים העירונית.

ישראל גל ראש עיריית קריית אונו הגיע גם הוא ואמר: "חוסנה של קהילה נמדד בדיוק ברגעים אלו, ואנו נוכחים לראות פעם אחר פעם את חוסנה של קהילת התושבים בקריית אונו."

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ישראל פנחסוב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן