בשורה לתושבי רמלה משרתי המילואים: הנחה אוטומטית בארנונה

עיריית רמלה מעניקה הנחה אוטומטית בארנונה למשרתי המילואים הפעילים, בהתאם לרשימות המתקבלות ממשרד הבטחון

בשורה משמחת לחיילי המילואים המתגוררים ברמלה, עיריית רמלה מעניקה לכם הנחה אוטומטית בארנונה בגובה 5%.

חדשות טובות בגזרת חיילי המילואים המתגוררים ברמלה, אם גויסתם בצו 8 לשירות מילואים בעקבות מלחמת “חרבות ברזל” וצברתם ימי מילואים ע”פ חוק, הינכם זכאים להנחה בארנונה בשיעור של 5% על 150 מ”ר מגודל הנכס וזאת לתקופת הזכאות, כפי שנקבע ברשימות המתקבלות ממשרד הבטחון.

בנוסף מפקדות ומפקדי מילואים שגויסו בצו 8 – אתם זכאים להנחה בגובה 25%  בתשלום הארנונה עד 100 מ”ר, ההנחה תינתן באופן אוטומטי ע”י הרשות בהתאם לרשימה המתקבלת מצה”ל.

ראש העיר, מיכאל וידל: “מחובתנו להוקיר את משרתי המילואים, אשר עוצרים את שגרת חייהם כדי לתרום לחברה ולמדינה. ההנחה לחיילי המילואים היא לא רק כבוד והוקרה על פועלם, אלא גם עזרה כלכלית מסוימת והכרה אמיתית בתרומתם האדירה. זה המעט שאנו יכולים לעשות למענם”. עוד ציין, כי יש להטיב עם חיילי המילואים שתורמים ומגנים על המדינה ובכך גם לחזק את ערך הנתינה, ההתנדבות, השירות הלאומי, השירות בצה”ל ובשירות המילואים.

מנהלת אגף הכנסות, נירית טננבאום: “אגף הכנסות התגייס לעדכון הנחות המילואימניקים עפ״י רשימות משרד הביטחון, כך שאין צורך להגיע פיזית לעירייה או לשלוח אישור זכאות. מבחינתנו זו זכות לסייע לחיילי המילואים ולהוקיר את פועלם הרב לכל אורך השנה. חיילי המילואים תורמים מזמנם ומשאירים משפחות מאחוריהם למען המדינה, וכעת זה הזמן שלנו להחזיר להם, ולו במעט״.

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן