בתי בת ה-5 אינה מתעניינת כלל באביה, שעזב את הבית כשהייתה תינוקת כמעט בת שנה

בתי בת ה-5 אינה מתעניינת כלל באביה, שעזב את הבית כשהייתה תינוקת כמעט בת שנה. אין לנו שום קשר איתו ואני בכלל לא מדברת איתה עליו גם כשהיא רואה תמונות שלו באלבומים. האם עליי לדבר איתה על אביה למרות שהיא לא מעוניינת?

ישנם ילדים שאינם מכירים כלל את אביהם ואפילו לא יודעים ולא יידעו מיהו אביהם, וישנם גברים המסרבים להכיר בילדם ובכלל להיות בקשר כלשהו איתו. בתך אינה מתייחסת כלל לאביה גם כשהיא רואה את דמותו בתמונות, אין זה אומר שהיא לא מעוניינת בכך או שהעניין אינו מעסיק אותה. ייתכן שהיא מדחיקה את מחשבותיה כלפיו מתוך כעס פנימי על כך שהוא עזב אתכן או מתוך דאגה וחשש מתגובותייך במידה ונושא זה יועלה על ידה. בתך ודאי יודעת מהי דמות של אב והיא חווה את חסרונו כאשר היא פוגשת באבות אחרים. המלצתי היא שתתחילי לדבר ולספר לה עליו בצורה הדרגתית בלי ללחוץ ומבלי להעמיס עליה יתר על המידה. עלייך להעביר לה מסר שהיא יכולה לשאול ולהתעניין בו ושאת תשתדלי לספר לה את מה שאת יכולה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן