news08.net/ads.txt

בת 72 נפגעה בתאונת דרכים בנס ציונה

לפני זמן קצר (חמישי) התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על ת.ד. בין 2 כלי רכב ברחוב עמק השושנים בנס ציונה. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח שמיר-אסף הרופא אישה בת 72 במצב בינוני עם חבלות בגפיים.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד”א אסף דגמי סיפר: “מדובר בתאונת דרכים בין 2 כלי רכב, הפצועה הייתה לכודה ברכב כשהיא בהכרה וסובלת מחבלות בגפיים. תוך כדי פעולות החילוץ של הכיבוי הענקנו לה טיפול רפואי, מיד כשהתאפשר העברנו אותה לניידת טיפול נמרץ והיא פונתה במצב יציב לבית החולים. 2 נוסעים שהיו איתה ברכב והנהג מהרכב הנוסף נבדקו בשטח ולא נזקקו לטיפול רפואי”.

מכבאות והצלה נמסר: “3 צוותי כיבוי וחילוץ פעלו לפני מספר דקות בתאונת דרכים ברחוב עמק השושנים בנס ציונה. רכב אחד התהפך על צידו כאשר אישה אחת לכודה בפנים. לוחמי האש פעלו במהירות ובבטיחות מירבית על מנת לחלץ את הלכודה שהייתה בסכנת חיים מיידית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן