מתחנת חולון אל המכללה הלאומית לכבאות והצלה – להב גלי אברהם סיימה השבוע קורס קצינים בהצטיינות, ופותחת פרק חדש בתפקיד משמעותי בתחנה שבה צמחה מקצועית.
מצטיינת קורס קצינים: להב גלי אברהם מתחנת חולון
השבוע סיימה להב/מ גלי אברהם קורס קצינים במכללה הלאומית לכבאות והצלה ונכנסה לתפקידה כקצינת הדרכה ומתנדבים של תחנת חולון.
גלי, בת 46 נשואה ואם לשלושה, מתגוררת בראשון לציון, עובדת במערך הכבאות מזה כ- 9 שנים.
במרבית שנותיה, כיהנה כראש לישכת מפקד התחנה, עד לקידומה כקצינת מתנדבים והדרכה. השבוע, סיימה גלי את קורס הקצינים כמצטיינת קורסית.
לוחמי, עובדי ומפקדי תחנת חולון גאים בגלי ומאחלים לה הצלחה רבה
◼️ חדשות חולון והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








