גאווה עירונית: ורד צרפתי, מנהלת מתי”א אילת זכתה לתעודת הצטיינות משר החינוך

“יום המורה” הוא יום ההוקרה לאנשי ונשות החינוך העוסקים בחינוך דור העתיד של מדינת ישראל. השנה על רקע מלחמת “חרבות ברזל” קיבלו 41 מורים ומורות מכל רחבי הארץ תעודת הצטיינות משר החינוך.

לרגל “יום המורה” קיבלו 41 אנשי חינוך מכל הארץ, תעודת הצטיינות משר החינוך על תרומתם למאמץ המלחמתי.

בין המצטיינים ורד צרפתי, מנהלת מתי״א אילת, שפעלה ביחד עם אגף החינוך בעיריית אילת לקליטה מיטבית של התלמידים המפונים עם הצרכים המיוחדים ושילובם במסגרות החינוך של אילת תוך מתן מענים מותאמים, פתיחת מסגרות חינוכיות ייחודיות עבורם ועוד.

ורד צרפתי המשמשת כמנהלת מתי״א (מרכז תמיכה ישובי אזורי) במשך 10 שנים זכתה כאמור בפרס משרד החינוך ביום המורה תשפ״ד ובשנה שעברה זכתה גם בפרס החינוך אילת לשנת תשפ״ג בזכות הדרך בה היא מובילה לחינוך בסביבה מקדמת המאפשרת התפתחות, צמיחה ומימוש היכולות תוך שיתופי פעולה בין כל המעגלים העוטפים את התלמידים המאפשרים להיטיב ולהטמיע את שילוב החינוך המיוחד בחינוך הרגיל. על היותה עוגן ואוזן קשבת ועל פעילותה בנשמה יתרה, בענווה רבה תוך שמירה על ערכים של כבוד לזולת, יושרה ואמונה בזכותו של כל אדם לקבל את המענים המשובחים ביותר, שיאפשרו לו להתפתח. באותו אופן פעלה ורד יחד עם הצוותים החינוכיים בקליטת תלמידים מיישובים מפונים מתחילת המלחמה, כשאילת הפכה להיות העיר הקולטת הגדולה במדינה.

“יום המורה” הוא יום ההוקרה לאנשי ונשות החינוך העוסקים בחינוך דור העתיד של מדינת ישראל. השנה, נוכח מלחמת “חרבות ברזל”, הקדיש כאמור משרד החינוך את יום המורה להוקרת אנשי ונשות החינוך שהתגייסו ונרתמו למאמץ המלחמתי ולהנצחת אנשי ונשות החינוך שנרצחו או נפלו במהלך המלחמה.

את התעודות העניקו שר החינוך, יואב קיש, ומנכ”ל משרד החינוך, מאיר שמעוני.

במשרד החינוך ציינו, כי מדובר באנשי ונשות חינוך שנרתמו והתגייסו למען עשרות אלפי התלמידים והתלמידות שפונו מבתיהם, הופרדו מחבריהם ונעקרו מקהילתם, מאות תלמידים ותלמידות שאיבדו הורים, אחים, אחיות, קרובי משפחה וחברים ועשרות תלמידים ותלמידות ששבו משבי החמאס. כמו כן, מדובר באנשי ונשות חינוך שהתגייסו לשירות מילואים והמשיכו במקביל לשמור על קשר רציף עם התלמידים והתלמידות, לדאוג לשלומם ולרווחתם הנפשית, ולתמוך בהם נפשית ורגשית.

שר החינוך, יואב קיש:

“אני מברך את אנשי ונשות החינוך המצטיינים שבשעתנו הקשה ביותר נרתמו כדי לתרום למאמץ המלחמתי ולסייע למערכת החינוך להתמודד עם האתגרים הקשים שניצבים בפניה, כפועל יוצא מאירועי ה-7 באוקטובר ומלחמת “חרבות ברזל”. אתם מעוררים בנו השראה עצומה ומפיחים בנו תקווה לעתיד טוב יותר”.

 

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן