גבי קדוש: “ענף התיירות באילת משווע למהפכה תפיסתית”

הבחירות המוניציפליות באילת: גבי קדוש המתמודד לראשות העיר אילת צובר תאוצה – אפילו שר התיירות, שהגיע לעיר, תפס עם קדוש שיח ער על מצב התיירות באילת.

הבחירות המוניציפליות באילת: גבי קדוש המתמודד לראשות העיר אילת צובר תאוצה – אפילו שר התיירות, שהגיע לעיר, תפס עם קדוש שיח ער על מצב התיירות באילת.

לדברי קדוש, ״ענף התיירות באילת משווע למהפיכה תפיסתית. עלינו לאמץ חשיבה מחוץ לקופסת איזור הנוחות, ולשם כך הכנתי תכניות רבות שאת יישומם נחיל מייד עם היבחרי לראשות העיר אילת. שמחתי לפגוש את ידידי שר התיירות מר חיים כץ בביקורו באילת. ואין לי ספק ביכולתנו לשתף פעולה ולהניף את אילת למקום המיועד לה כמובילת תיירות ארצית ובינלאומית”.

ברשומה שפרסם כתב: “בבחירות הקרובות נצביע גם על עתידה התיירותי של העיר אילת! הממשלה רוצה – אני מאמין ובטוח שגם אתם רוצים. תודה רבה לידידי שר התיירות חיים כץ על האמון והתמיכה. בעזרת ה’ מחזירים את אילת הביתה”.

בתוך כך, שר התיירות – חיים כץ קיים סיור עבודה בן יומיים לקידום התיירות בעיר אילת.

השר הגיע לעיר הדרומית יחד עם צוות משרדו וחברות הביצוע של המשרד, חל”י – החברה להגנות ים המלח המבצעת את העבודות לשדרוג רצועת החוף והחמ”ת – חברה ממשלתית לתיירות המטפלת בתשתיות התיירותיות. במסגרת הסיור, ביקר השר במצפה התת ימי ובקמפוס אילת של אוניברסיטת בן גוריון וסייר בלגונה המזרחית, בקריית הספורט הבינלאומית, בפארק הטרמינל, בפארק המים ובחוף הצפוני. בסיום הביקור אמר: “משרד התיירות השקיע משנת 2019 כחצי מליארד ש”ח באילת. שמענו מגורמי המקצוע על הפעילות, הקשיים והצרכים. נתמקד בהמשך בניית העתיד של העיר ונפעל בצירוף שותפים נוספים מהממשלה והמגזר העסקי, לשגשוג התיירות בעיר”.

לצד הסיור באטרקציות ובחופים התקיים דיון מקצועי בהובלת ראש העירייה – אלי לנקרי ובהשתתפות גורמי התיירות בעיר, ביניהם יו”ר ומנכ”ל התאחדות מלונות אילת, תאגיד התיירות העירוני וחברות הביצוע של משרד התיירות חל”י והחמ”ת. בפתח הדיון סקר ראש העירייה את האתגרים וההזדמנויות ודיבר על ההכרח במימוש הפוטנציאל האדיר של אילת. בדבריו הדגיש את הדחיפות בשיווק העיר אילת בחו”ל כבר לחורף הקרוב ופרט את הפעולות שמבצעת העירייה להשבחת המוצר התיירותי החל מאטרקציות חדשות, אלפי חדרי מלון חדשים, פסטיבלים ותוכן איכותי. ראש העירייה הדגיש כי הקורונה הוכיחה את חשיבות התיירות לאילת ומכאן שחובה למצב את אילת על מפת התיירות העולמית. בעניין זה הסכים ראש העירייה עם השר, כי לא לעולם חוסן וציין גם את הפעולות שמבצעת העירייה לגיוון מקורות התעסוקה בעיר. לצד זאת הדגיש ראש העירייה את החשיבות בהשבת נוהל סבסוד הטיסות גם כחלק משיווק העיר בחו”ל.

דיקן קמפוס אילת של אוניברסיטת בן גוריון – פרופ’ יניב פוריה המתמחה בלימודי תיירות, סקר בפני השר את תחום לימודי התיירות בקמפוס והדגיש, כי נדרש לקדם באילת תיירות כנסים לצד תיירות מרפא. גם גורמי התיירות מתאגיד התיירות העירוני ומהתאחדות מלונות אילת ציינו את ההכרח של שיווק העיר בחו”ל סביב היתרונות היחסיים של אילת בצלילה, גלישה, מדבר ועוד, זאת לצד הקמת לשכת כנסים וקידום תיירות הספורט ותרבות כמחוללת תיירות. בסיכום הדיון ביקש ראש העירייה מהשר לפעול להשבת נוהל סבסוד הטיסות לשדה התעופה ״רמון״, לקדם את תחילת בניית מרכז הכנסים והקונגרסים ולהכין תכנית שיווק ארוכת טווח לעיר אילת, שתעלה אותה על מפת התיירות הבינלאומית. השר שעמד מקרוב אחר התפתחות העיר אילת ציין, כי המשרד רואה חשיבות רבה בעיר אילת וכי המשרד יתמקד בהמשך בניית העתיד של העיר ושגשוג התיירות אליה, בצירוף שותפים נוספים מהממשלה ומהמגזר העסקי.

במסגרת הסיורים בעיר ביקר כאמור השר יחד עם ראש העירייה והצוותים, במצפה התת ימי שם קיבל סקירה ממנכ”ל האטרקציה – גיא מרקמן ומהמנהל המדעי של המצפה – ד”ר אביב לוי. עוד ביקר השר בקמפוס אילת של אוניברסיטת בן גוריון שם קיבל סקירה על לימודי התיירות מדיקן הקמפוס – פרופ’ יניב פוריה. למחרת היום סייר השר בפארק הטרמינל שם קיבל סקירה ממנהל הפארק – אלי לוי על האטרקציות העתידות להיפתח במקום כולל אולם מופעים, שוק אוכל ועוד. עוד במהלך הסיור נפגש השר עם תיאטרון אלעד וקיבל טעימה מתרבות מחוללת תיירות. עוד סייר השר בלגונה המזרחית, בקריית הספורט הבינלאומית, בשטח בו עתיד להיבנות מרכז הכנסים, בפארק המים החדש של אילת, בחוף קצא”א ולאורך החוף הצפוני.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת | דוברות גבי קדוש

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עבדאללה
עבדאללה
1 year ago

עיר מלאה עבריינים + כל החנויות כולם רמאים. עאלק ללא מע”מ. איכס

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עבדאללה
עבדאללה
1 year ago

עיר מלאה עבריינים + כל החנויות כולם רמאים. עאלק ללא מע”מ. איכס

דילוג לתוכן