גבר דקר אישה בלוד

אישה כבת 40 במצב אנוש עם פציעות חודרות, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

אירוע דקירות בלוד הבוקר (חמישי).

לפח מד”א, בשעה 08:05 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על פצועה מאירוע אלימות ברחוב העליה בלוד. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח שמיר-אסף הרופא אישה כבת 40 במצב אנוש עם פציעות חודרות, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

הפראמדיקים של מד”א בני ג’וזף וליעד אגי וחובש רפואת חירום במד”א שמעון פרש, סיפרו: “כשהגענו למקום הייתה המולה רבה סביב הפצועה ששכבה מחוסרת הכרה וסבלה מפציעות חודרות בגופה. מיד הענקנו לה טיפול רפואי והתחלנו לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, העלינו אותה לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותה במהירות לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבה קריטי.”

ממשטרת ישראל נמסר: “שוטרי תחנת לוד פתחו בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע דקירה של אישה בשכונת רמות אשכול בלוד, כאשר עפ”י גורמי רפואה נפגעה באורח אנוש ופונתה אל המרכז הרפואי, שם נקבע כעת מותה. בתוך כך, המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצע העבירה, לצד איסוף אמצעי תיעוד בסביבת הזירה וממצאים פורנזיים ע”י חוקרי הזיהוי הפלילי. נסיבות האירוע בבדיקה ומסתמן כי הרקע עפי החשד פלילי”.

ארגון משפחות נרצחים ונרצחות מביע זעזוע עמוק מרצח האישה הצעירה בלוד ועוברה, ומבכה על כך שגם בימים קשים של התמודדות העם בישראל עם הטבח, ואובדן חיים של רבים מאוד, האלימות במשפחה ממשיכה להרים את ראשה.

לרה צינמן יו”ר הארגון

קוראת לשר לבטחון לאומי, איתמר בן גביר, ליישם לאלתר את כל התוכניות המונחות על שולחנו למיגור הטרור האזרחי בכלל והטרור נגד נשים בפרט.

◼️ לקבוצת חדשות לוד בווטסאפ  לחצו כאן

צילום: תיעוד מבצעי מדא

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן