גופתו של אליקים ליבמן – שהוגדר כחטוף – נמצאה קבורה בישראל

התהליך נמשך לאורך החודש האחרון, ובמהלכו פתח ארגון זק”א – בשיתוף משרד הדתות ומשרד הבריאות – כמה קברים נוספים, כדי לבדוק אם נקברו בהם בשוגג שני אנשים | הוריו, אליהו ואבישג, כתבו: “מתוך הכאב והשבר שלנו, אנו ממשיכים להתפלל לחזרתם בשלום של כל החטופים כולם”.

לאחר 210 ימים שבהם נחשב חטוף: שרידי גופתו של אליקים שלמה ליבמן מקרית ארבע אותרו בקבר במרכז הארץ

משפחתו של ליבמן התבשרה כי אליקים לא נחטף, אלא נקבר בטעות יחד עם ויקטוריה גורלוב, שהיא ובן אלכס סמוילוב שימשו גם כן כמאבטחים במסיבה ונרצחו.

היום (ו׳), הודיעו נציגי צה״ל והמכון הלאומי לרפואה משפטית, משרד הבריאות למשפחתו של אליקים ליבמן ז״ל, אשר הוגדר עד היום כחטוף, כי הוא נרצח במתקפת הטרור שהוביל ארגון הטרור חמאס ב-7 באוקטובר וגופתו נמצאה בשטח ישראל.

הקביעה של צה”ל והגורמים הנוספים מתבססת על ממצאים שאותרו, בעקבות עבודת חקירה ותהליך פענוח מורכבים המשותפים לצה״ל, משטרת ישראל והמכון הלאומי לרפואה משפטית, משרד הבריאות.

ידוע עוד כי צוותי זק”א מצאו לאחר 7 באוקטובר ממצאים ליד האמבולנס השרוף במתחם הנובה – וחשדו כי ליבמן אינו בין החיים.

הם החלו לפתוח קברים ברחבי הארץ ולבסוף מצאו את שרידי גופתו בבית העלמין בחולון. אליקים שימש כמאבטח במסיבה ברעים נלחם בגבורה והציל רבים, לבסוף חזר למסיבה להביא נעדרת נוספת, אך מהמשימה הזאת הוא לא חזר.

הוריו, אליהו ואבישג, כתבו:

‘אתה גיבור לעולם ה’ מחיה מתים אתה רב להושיע’

לאחר למעלה מ200 ימים ולילות של חיפושים, דאגות, תפילות ודמעות של רבבות עם ישראל, התבשרנו בצער רב, כי בננו היקר והאהוב. אליקים שלמה ה’ יקום דמו, איננו בין החיים, ועל פי ממצאים שהתגלו כעת, קבלנו הודעה רשמית על מותו על קידוש השם.

על פי הממצאים שהתגלו לאחרונה אליקים שלמה הי”ד נרצח ביער רעים ביום שמחת תורה – שמיני עצרת בעת שנשאר במשך שעות לטפל בפצועים הרבים שהיו במקום ויחד עמם עלה בסערה השמימה.

‘אל נקמות ה’ אל נקמות הופיע’. פרטים על מועד ההלוויה והניחומים יימסרו בהמשך.

מתוך הכאב והשבר שלנו, אנו ממשיכים להתפלל לחזרתם בשלום של כל החטופים כולם, ובעזרת א-לקי מערכות ישראל לניצחון מלא של עם ישראל על כל אוייבנו השפלים והבזויים סביבנו.

הזדמנות ראשונה להודות לכל כוחות הביטחון, צוותי החיפוש, מעגלי המתנדבים וכל רבבות עמך ישראל שהיו שותפים עמנו לאורך כל הדרך ועשו ככל יכולתם במסירות נפש למעננו ולמען אליקים שלמה הי”ד. מן השמיים תבורכו ותנוחמו יחד עמנו”.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: באדיבות המשפחה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גאולה ורדי
גאולה ורדי
2 months ago

מעשה מאוד לא אחראי להפיץ זאת. מפה החמס רצחו רבים מהחטופים יפיצו כי החטופים שנרצחו על ידם בעצם היו בן הנרצחים במסיבה וחכו תוכיחו זאת. פעם הייתה צנזורה היום. מוכרים פרטים מסוכנים לחיילי ישראל.

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גאולה ורדי
גאולה ורדי
2 months ago

מעשה מאוד לא אחראי להפיץ זאת. מפה החמס רצחו רבים מהחטופים יפיצו כי החטופים שנרצחו על ידם בעצם היו בן הנרצחים במסיבה וחכו תוכיחו זאת. פעם הייתה צנזורה היום. מוכרים פרטים מסוכנים לחיילי ישראל.

דילוג לתוכן