גילי ארגוב לא לבד: הדוד, בצלאל עורקבי, נעצר בגין גניבת מכשיר נייד מרכב – שתי ילדות תפסו אותו בזמן אמת

בצלאל עורקבי, אחיו הצעיר של מלך הזמר המזרחי, מסתבך שוב:, זאת יממה לאחר שבנו של זוהר, גילי, נכנס למעצר. אמש נעצר עורקבי בן ה-57 בגין גניבת פלאפון מרכב.

עורקבי הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון שם הוברר כי הוא לאחר שהבחין ברכב שחלונו נותר פתוח, ראה מכשיר טלפון נייד, שלח את ידו ולקח אותו. עורקבי לא הבחין כי ברכב שתי ילדות אשר נשארו חגורות ברכב והמתינו לאביהן שיצא למסור דבר מה במבנה הסמוך.

הבנות צעקו בבהלה, אביהן חש למקום במהירות ותוך שניות ספורות תפס את בצלאל בעודו אוחז במכשיר הטלפון שנלקח מהרכב. שוטרי התחנה הוזעקו למקום האירוע ועצרו אותו מיד. בחקירתו שיתף עוררקבי פעולה והודה במיוחד לו. השופטת גלית אוסי שרעבי, הורתה לשחררו בערבות של 1,000 שקלים.

גילי ארגוב. נעצר בגין אלימות כלפי בת זוגו ההריונית
גילי ארגוב. נעצר בגין אלימות כלפי בת זוגו ההריונית

בשבת האחרונה: נעצר גילי ארגוב

כידוע, רק אתמול עלה שמו של האחיין גילי ארגוב לכותרות בשל תלונתה של בת זוגו לאלימות מצידו. על פי הפרטים הידועים צלצלה בת הזוג של ארגוב בן ה44, אל מוקד המשטרה וסיפרה כי היא במצוקה ואינה יכולה לצאת מהבית. שוטרים שהגיעו לביתם של בני הזוג מצאו את ארגוב כשהוא בגילופין, בת הזוג טענה תחילה כי היכה אותה אולם לאחר מכן שינתה את גרסתה ובחקירתה הסתירה את הפרטים בגין האלימות.

במוצאי שבת הובא ארגוב להארכת מעצרו שם טען סנגורו כי אין עילה למעצר וכי היחידה החוקרת מנסה ‘לחפשו’ בשל הייחוס המשפחתי. עוד טען הסנגור כי חברתו של ארגוב בהריון, בשבוע השישי להריונה, והיא שרויה בתקופה של אמוציות גדולות. מעצרו הוארך ביומיים.

אמנון ארגוב שניסה בשנים האחרונות ובמשך פעמים רבות לסייע לזמיר ולגמול אותו מהסמים, אמר ל”רחובות היום”: “מסוף אוגוסט אנחנו לא ביחד על פי בקשתו, הוא רצה לעשות הכל לבד, בדרך שלו, הגיע למצב שלא יכול היה להמשיך איתי וההפך, אני איתו, כי לי היו את הגבולות שלי והוא לא היה מוכן. נתתי לו את החופש שלו, שהוא ביקש ולא שהאמנתי בזה, אני מקווה לטוב. עצוב לי מאוד, אבל אני שמח שהוא חי, מבחינה בריאותית עשיתי עבודה של 100 אחוז שמח. אני עצוב על מה שקרה שם, בסך הכל מגיע לשניהם חיים טובים”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן