גל הפריצות בעיר נמשך: תושבי אושיות מתלוננים על רעולי פנים החודרים לבתיהם באישון לילה

שודד

הודעות הנשלחות ברשת הוואטסאפ בין תושבים בשכונת אושיות מזהירות מפני רעולי פנים אשר חודרים אל בתים ברחבי השכונה, נכנסים אליהם באמצעות מפתח של הדירה וגונבים את חפציהם – כך נודע היום (שני) ל”רחובות היום”.

השוד לעיל אירע ביום חמישי שהיה בארבע לפנות בוקר, כאשר שודד נכנס אל דירת קרקע אותה שוכרת אישה ברחוב ההסתדרות, הוא הספיק לקחת מספר טלפונים חכמים ופריטים נוספים וברח.

אחת התושבות המודאגות מספרת כי “מה שקורה לאחרונה באושיות מעולם לא היה, המצב הפך להיות מפחיד. יש שכן שהרגיש שמישהו הכניס מפתח וניסה לפתוח את הבית אבל נתקל במנעול ויש שכן נוסף שבנו שמע ניסיון לפריצה דומה, השכנים בהלם. אושיות זו שכונה קטנה, כולם יודעים מה קורה בה אבל דבר כזה לא קרה בשכונה בשנים האחרונות”, סיפרה.

התושבת אזרה תושיה והחלה לשלוח מסרוני וואטסאפ לחברותיה בשכונה. “ההרגשה היא של פחד, בראש ובראשונה הזהרתי את החברות והשכנים בוואטסאפ שיהיו מוכנים לכל תרחיש, שינעלו את הדלת, שלא יוציאו את המפתחות, שידליקו אור במדרגות והכי חשוב שיהיו עירניים”.

תחנת משטרת רחובות, האם יצליחו להתמודד עם מכת הפריצות?
תחנת משטרת רחובות, האם יצליחו להתמודד עם מכת הפריצות?

כזכור, בשבת הקודמת דיווחנו כאן, על מכת הפריצות שאינה פוסקת. בפעם ההיא היה זה ארתיראי שנכנס בעודו בגילופין אל דירה ברחוב משה מזרחי שבשכונת מילצ’ן. החשוד נכנס אל חדר הנוחיות של הבית שם גילתה אותו בעלת הדירה, הוא נבהל והצליח לנוס מהמקום. שכן שהבחין בהימלטותו ניסה לעמוד על עקבותיו אולם לא הצליח לתפוס אותו.

לאחר מספר דקות פרץ אותו החשוד אל דירה נוספת – הפעם בשדרות הקיבוצים שבשכונת אושיות, גם שם הבחין בעל הבית בגנב הארתיראי אלא שהפעם המזל לא היה עימו. החשוד החל לברוח ולאחר מרדף רגלי של בעל הבית ושכניו הוא נתפס עד להגעת שוטרי תחנת רחובות, שעצרו אותו מיד, נחקר ונכלא.

כבר אז צוין כי שוטרי תחנת רחובות לא זוכרים תקופה כה עמוסה באירועים שמקורן התפרצויות לדירות. בשבוע שקדם לאירועים אלו, ברחוב משה הס שבשכונת נוה יהודה בצפון העיר, יצא בעל דירה לדרכו ולאחר מספר דקות קיבל טלפון מחברת השמירה כי אזעקת הבית פועלת, כששב לביתו הבחין בבית פרוץ ובפריטים בתוכו שהיו ארוזים ומוכנים לאיסוף. כוחות משטרה שהוזעקו למקום ערכו סריקות אולם לא איתרו את החשודים. יום קודם לכן נפרצו שלוש דירות במרכז ובצפון העיר. כמו כן נפרץ גם גן הילדים “דוכיפת” שבשכונת קרית משה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן