גם השנה אילת מציגה תמונה חינוכית טובה

מערכת החינוך של אילת ממשיכה להוביל בהישגים ובערכים ומציגה גם השנה תמונה חינוכית טובה.

מערכת החינוך של אילת ממשיכה להוביל בהישגים ובערכים ומציגה גם השנה תמונה חינוכית טובה. בהתאם לדו”ח שפרסם משרד החינוך המציג את התמונה החינוכית לשנת הלימודים תשפ”ב, מובילה אילת גם השנה בהישגים ובערכים ומגמת העלייה באחוז הזכאים לבגרות נמשכת. 82.6% מ – 603 מסיימי י”ב באילת, זכאים לבגרות לעומת 79.9% זכאים בשנה קודמת. 66.3% מהם זכאים להסמכה טכנולוגית, 10% מהם בהצטיינות. עם קבלת הנתונים ברך ראש העירייה – אלי לנקרי את המנהיגות החינוכית ואת מנהלי ומנהלות בתי ספר התיכוניים והצוותים החינוכיים על ההשקעה, ההתמדה והנחישות. 

גם השנה כמו בשנים האחרונות, מובילה העיר אילת ברוב הפרמטרים של התמונה החינוכית ובתי ספר התיכוניים של אילת נכללים מידי שנה ברשימת בתי הספר המצטיינים בארץ והמורים בכל בית ספר מצטיין, זוכים על כך בתגמול אישי. “התמונה החינוכית שממשיכה לשבור שיאים ומשקפת את החזון החינוכי שלנו – הישגים  לצד ערכים, היא תוצאה של עבודה נחושה ובלתי מתפשרת, של הפניית משאבים רבים ועשייה חינוכית – מקצועית וערכית” אמר ראש העירייה והוסיף: “אני מודה לכל השותפים להצלחה, ובראשם לראש מנהל שח”ק – ד”ר דרורי גניאל, למנהלת אגף החינוך מירי קופיטו, למנהלים, למורים ולהורים המסורים, וכמובן, לתלמידות ולתלמידים, שמוכיחים כי בחינוך אין תקרות זכוכית. נמשיך להציב את החינוך בראש סדר העדיפות שלנו ולהצמיח דור אילתי, ערכי ואיכותי”.

בהתאם לתמונה החינוכית לשנת תשפ”ב, 626 תלמידי י”ב רשומים באילת, 603 מהם לומדים בבתי ספר התיכוניים באילת, השאר רשומים באילת ולומדים מחוצה לה. 82.6% מהם זכאים לבגרות – עליה של 2.7% משנה שעברה (תשפ”א) אז עמד אחוז הזכאים על 79.9%. כידוע התפיסה שמוביל מינהל שח”ק הינה שלא מוותרים לאף תלמיד ולא מוותרים על אף תלמיד. במסגרת זו ניגשים כל תלמידי אילת לבגרות גם תלמידי החינוך המיוחד, שהינם 8% מכלל התלמידים. בשנת תשפ”ב עמד אחוז הזכאים לבגרות כולל החינוך המיוחד על 77.5%. ממוצע הזכאים הארצי עומד על 75.9%. 

עוד עולה מהנתונים, כי 72.7% מהזכאים לבגרות סיימו עם אנגלית ברמה של  4-5 יח”ל, 30.7% עם מתמטיקה 4-5 יח”ל. גם בנתונים אלה נרשמה עליה בהשוואה לשנה קודמת. עדות נוספת לאיכות התלמידים נרשמה גם השנה במדד טוהר הבחינות, לפיו 0.2% מחברות פסולות, דבר המעיד על כך שתלמידי אילת רובם ככולם, נוהגים ביושר. עוד בלטה באילת המעורבות ההורית, לפיה 75% מהורי התלמידים שותפים. 

לעומת עליה ברוב הפרמטרים, נרשמה ירידה במדד הנשירה, שעלה מ 1% בשנים האחרונות ל 1.5%. את זה מייחס ד”ר דרורי גניאל – ראש מינהל שח”ק בעירייה להשלכות הקורונה חרף כל הפעולות לשמירה על כל תלמידי אילת כולל תכניות לצמצום פערים ומסגרות מתאימות כמו בית ספר “ברנקו וייס” שכל תלמידיו ניגשים לבגרות והיחידה לקידום נוער. 

גם ד”ר גניאל הצטרף לברכות והודה להנהלות בתי ספר והצוותים: “לשמחתי, שוב הוכיחו המנהלות, המנהלים וצוותי החינוך הנפלאים שלנו, שההצלחה היא נחלת המתמידים. אני גאה בהם ובהישגיהם”. 

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן