גן יבנה: מיזם קפה תרבות אירח משפחות מנתיב העשרה

“החלטנו להזמין את המשפחות לקחת חלק במועדון ‘קפה תרבות’ למרות שלא מדובר בגמלאים וגם להצמיד לכל משפחה מלווה להכרת הישוב, הפגת בדידות ויצירת הרגשה של שייכות לקהילה.”

מיזם קפה תרבות של גמלאי גן יבנה אירח את משפחות נתיב העשרה לפעילות משותפת

מיזם ‘קפה תרבות’ לגמלאי גן יבנה מתקיים מידי שבוע במועדון הנקודה ומובל על ידי שרה משה, שבתפקידה משמשת גם כרכזת בהתנדבות של “באים לטוב” – המערך הלאומי להתנדבות של אזרחים ותיקים. המועדון משלב סדנאות המועברות על ידי מתנדבים בתחומים שונים לצד הרצאות וסרטים.

בנוסף, מתקיימת במסגרת המועדון פעילות התנדבותית מגוונת. בסדנה שהתקיימה לאחרונה, חברי המועדון הכינו בובות ‘תקווה’ בהדרכתה של מלכה לוי המיועדות לחלוקה למשפחות מפונים מנתיב העשרה. הרעיון עלה בעקבות הגעתן של משפחות מפונים מנתיב העשרה לגן יבנה והוחלט שהפרויקט הראשון יוקדש להן להכנת משלוחי מנות עבורן מידי המשתתפים.

“החלטנו להזמין את המשפחות לקחת חלק במועדון ‘קפה תרבות’ למרות שלא מדובר בגמלאים וגם להצמיד לכל משפחה מלווה להכרת הישוב, הפגת בדידות ויצירת הרגשה של שייכות לקהילה.

בפורים נזמין אותם למסיבה כאשר כל משפחה תקבל משלוח מנות מכיתת הותיקים ומהשותפים בקפה תרבות כולל בובה” אומרת שרה משה. האחראית על היוזמות מטעם “באים בטוב”, רונית ארביב, מברכת על היוזמה ומוסיפה ” קפה תרבות בגן יבנה זוכה להצלחה גדולה בקרב אזרחים וותיקים”.

בסדנה האחרונה במסגרת ‘קפה תרבות’ לקחו חלק משפחות מנתיב העשרה, הם קיבלו הסבר על כיתת הוותיקים והשתתפו בהרצאה.

◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות מועצת גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן