news08.net/ads.txt

דוריאן בן משפחתו של ישראל קטורזה תרם את מתנת יום הולדתו ה-20 לנטיעת עצים ביער צרעה של קק”ל

בזמן ביקורו בישראל, כשהוא מתארח אצל חבר משפחה, הקומיקאי ישראל קטורזה, בחור יהודי צעיר בשם דוריאן, החליט לתרום את 2,000$ שקיבל ליום הולדתו ה-20, למען נטיעת עצים בישראל, וכל זה רק כדי שיוכל לספר לילדיו כשיעלה ארצה באחד מן הימים: “אבא היה שותף בלהפיג את השממה בישראל”.

דוריאן ארבר קורנובסקי, או בשמו העברי אייל שאול, סטודנט הלומד בארצות הברית, רק  בן 20, אבל עם זיקה חזקה לאדמת ישראל. מדי שנה דוריאן  מגיע לישראל להתארח אצל  ילדיו של חבר המשפחה, הקומיקאי ישראל קטורזה – רק שהפעם מטרת הביקור הייתה מפתיעה וייחודית. לכבוד יום הולדתו ה- 20, דוריאן  קיבל מתנה מהוריו ומחבריו – 2,000$. כשנשאל מה הוא מתכוון לעשות עם הכסף, הוא השיב כי יתרום את הסכום לקרן קימת לישראל למטרת נטיעת עצים.

“ידעתי שבקק”ל אני אוכל לטעת את העץ בעצמי, פיזית, ותוך כמה שנים באחת מהחופשות הבאות שלי, אוכל לבקר שוב בחורשה ולראות את העצים שנטעתי בגודל מלא”, מסביר דוריאן. “אני נוסע לרוב לירושלים כאשר אני בארץ, ורואה לעיתים קרובות את הירוק בדרך אל העיר הקדושה – רציתי לקחת בזה חלק. הנושא הזה של שימור הסביבה והטבע מאוד קרוב לליבי. היה לי חשוב לעשות משהו שיהיה לי מה לספר לילדיי אפילו שאני רק 20. כשאחזור לארה”ב משהו ממני יישאר פה”.ביום שישי האחרון , נערך ביער צרעה של קק”ל טקס נטיעות מיוחד בו דוריאן, חבריו הילדים של ישראל קטורזה, שהוא מתארח אצלם, נטעו יחד את העצים הראשונים מתרומתו.

אביו של דוריאן, פרופ’ נדיר ארבר רופא וחוקר סרטן במרכז הרפואי איכילוב ע’ש סוראסקי בתל אביב. “אנחנו נוטים לשכוח בימים אלה עד כמה הציונות חשובה. המעשה של דוריאן מזכיר לנו, ואנחנו מודים לו על כך”. ישראל קטורזה לא היסס והגיב מייד: “אני יודע שדוריאן יחזור לבקר לא רק בגלל העץ שהוא נטע, אלא גם בגלל שהוא כל הזמן שוכח בגדים אצלנו בבית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן