news08.net/ads.txt

דיב גיאנוף, בת ה-26 מגן יבנה: “14 יום שכבתי בטיפול נמרץ, מונשמת, מורדמת ומחוברת לאקמו”

מאז פרוץ מגיפת הקורונה, 18 מטופלים חוברו למכונת האקמו ביחידה לטיפול נמרץ קורונה בסורוקה. בנוסף, כחלק מהמאמץ הלאומי במיגור מגיפת הקורונה וכחלק ממבצע ‘ערבות הדדית’, הועברו לסורוקה בשבועות האחרונים מטופלים מבתי חולים ברחבי הארץ. חלקם סבלו מפגיעה ריאתית קשה כתוצאה מנגיף הקורונה, וחוברו למכשיר האקמו ע”י צוות מסורוקה שנסע להעבירם ליחידה לטיפול נמרץ קורונה בבית החולים.

בין המטופלים: דיב גיאנוף, בת 26, תושבת גן יבנה: “סבלתי משיעול וחולשה. מיד כשהגעתי לבית החולים אמרו שצריך להרדים ולהנשים אותי. למחרת כבר הגיע הצוות מסורוקה כדי לחבר אותי לאקמו ולהעביר אותי ליחידה לטיפול נמרץ קורונה בסורוקה. 14 יום שכבתי בטיפול נמרץ, מונשמת, מורדמת ומחוברת לאקמו. כל מי שאומר ‘לי זה לא יקרה, אני צעיר’ לא יודע על מה הוא מדבר. לכו להתחסן! אל תשחקו עם הגורל. תמנעו את מה שאפשר למנוע!”

ד״ר אורי גלנטה, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ קורונה בסורוקה ומנהל שירות האקמו לכשל נשימתי חריף: “הגל הנוכחי מאופיין בכך שחולים צעירים רבים מגיעים למלר״ד כבר עם מחלה ריאתית קשה ביותר ונזקקים להנשמה ואפילו לחיבור לאקמו מיד בהגעתם. איש מהחולים האלו לא חוסן. החיסון מונע מחלה ב – 95% מהמקרים ומונע מחלה קשה כמעט ב – 100%. בשבועות האחרונים טיפלנו בחולים בגילאי 20, 30 ו- 40, חלקם ללא מחלות רקע או גורמי סיכון כלשהם, שהגיעו במצב קריטי לבית החולים. לו היו מחוסנים סביר כי לא היו מגיעים למצב זה״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן