לוחמי האש מתחנת באר שבע פעלו אמש באירוע דליפת חומר במפעל באזור באר שבע, לאחר שבשעה 22:54 התקבל דיווח במוקד 102 של כבאות והצלה לישראל.
עם קבלת הדיווח הוזנקו לוחמי האש למקום ופעלו לעצירת הדליפה מחביות ולבידוד הזירה.
במקביל, צוות ניטור של כבאות והצלה פעל במקום כדי לשלול התפשטות של החומר ולבדוק ריכוזים באזור.
בעדכון נוסף נמסר כי צוותי הניטור ביצעו בדיקות במפעל ובסביבתו, ונכון לשלב זה לא זוהו ערכים חריגים.
לוחמי האש המשיכו לבצע פעולות ניטור בעיר ובשטח המפעל.
◼️ חדשות באר שבע והנגב בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








