האם המכללת האקדמית להנדסה ע”ש סמי שמעון תפתח שלוחה באילת?

פרופ’ יהודה חדד, רקטור ומייסד המכללה: “אנו בוחנים הקמת שלוחה באילת, שתיתן מענה לתושבי האזור ובעיקר לצעירים וצעירות לקבל השכלה אקדמית עם התמקצעות בעולמות הטכנולוגיה החדשים”

כחלק מקידום האקדמיה באילת, ביקרו היום (חמישי) בעיר, נציגי

SCE המכללה האקדמית להנדסה ע״ש סמי שמעון, המכללה הגדולה בישראל ללימודי הנדסה, כדי לקדם פתיחה של שלוחה בעיר אילת שתפעל בקריה האקדמית החדשה.

במסגרת הביקור הגיעו לאילת פרופ׳ יהודה חדד – רקטור ומייסד המכללה, פרופ׳ סמיון לויצקי – נשיא המכללה, זהר וולפרט כהן – מנכ״לית המכללה וד״ר אבשלום דנוך – ראש המנהל האקדמי, כהמשך לדיון שהתקיים במועצה להשכלה גבוהה (מל״ג) בעניין פתיחת שלוחה באילת בה יילמדו בשלב ראשון מדעי המחשב, הנדסת תוכנה והנדסת תעשייה וניהול.

הביקור כלל דיון מקצועי עם ראש העירייה וסיור בקריה האקדמית שפתחה העירייה בשנה שעברה בבית ספר ״אלון״ לשעבר.

בפתח הדיון סקר ראש העירייה בפני נציגי המכללה את ההזדמנויות והאתגרים של אילת בתחומי הרפואה, התחבורה, האקדמיה, גיוון מקורות התעסוקה, חדשנות ואנרגיה מתחדשת וגם את החזון להפוך את אילת לאזור סחר חופשי מלא.

״אילת חזקה הוא אינטרס לאומי״ ציין ראש העירייה ופירט את התכניות הרבות בתחומים השונים. בדבריו התמקד ראש העירייה באקדמיה בדגש על מקצועות שיש להם זיקה למקצועות העתיד מצד אחד ומצד שני למענים שנדרשים למקצועות חסרים בעיר. בעניין זה פירט ראש העירייה את הפעולות להקמת פקולטה בינלאומית לרפואה באילת יחד עם חברת ״מדיקל דוקטור״. עוד תיאר ראש העירייה את שיתופי הפעולה עם תעשיה אווירית, מרכזי חדשנות בתחומי ביוטכנולוגיה וחקלאות ימית, הייטק.

ראש העירייה הודה לנציגי המכללה על הביקור ועל הנכונות לקדם הקמת שלוחה באילת שתיתן מענה לצעירי העיר, לצורכי העיר וגם כחלק ממימוש החזון הציוני.

פרופ’ יהודה חדד, רקטור ומייסד המכללה בירך על ההזמנה לביקור ואמר:

“אנו בוחנים הקמת שלוחה באילת, שתיתן מענה לתושבי האזור ובעיקר לצעירים וצעירות לקבל השכלה אקדמית עם התמקצעות בעולמות הטכנולוגיה החדשים ועם כלים להשתלבות בשוק העבודה העתידי בתפקידי מפתח במשק הישראלי, לטובת פיתוחה ושגשוגה של הכלכלה והחברה בישראל.”

 

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

 

 

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן