הודעה מרגשת מבכירי פתאל ללקוחות

אביה מגן – מנכלית רשת מלונות פתאל ודוד פתאל – בעל השליטה ברשת: “פתחנו את כל בתי המלון, כדי שיהפכו לבית עבורם – לא מתוך תחושת חובה, אלא מתוך אהבת האירוח והאדם המאפיינים את ערכי הליבה של רשת פתאל”

בכירי רשת פתאל – אביה מגן, מנכ”לית הרשת והמלונאי דוד פתאל, בעל השליטה ברשת – שלחו הודעה אלקטרונית לחברי מועדון פתאל וזו לשונה:

שבת, ה-7 לאוקטובר, הפכה להיות השבת השחורה בתולדות מדינת ישראל שבה אזרחים רבים נאלצו לעזוב את בתיהם. בתוך הכאוס מצאנו אור של נתינה ועזרה הדדית. היתה זו משימה ממעלה ראשונה עבורנו להתגייס באופן מוחלט לעזרת האזרחים המפונים. פתחנו את כל בתי המלון, כדי שיהפכו לבית עבורם – לא מתוך תחושת חובה, אלא מתוך אהבת האירוח והאדם המאפיינים את ערכי הליבה של רשת פתאל.

הסרט הקצר שהפקנו, מראה על קצה המזלג את הפעולות שנעשו מאז אותה שבת בכל המלונות. אנו מתמודדים עם המציאות שנכפתה עלינו בעשייה ונתינה גדולה, האתגרים יבחנו אותנו אבל גם יחזקו אותנו.

חברי מועדון יקרים, אנו מצפים לראותכם בקרוב. בתקווה לימים טובים של שקט, בטחון ובשורות טובות.

צפו בסרט

:

◼️ שתפו – רוצים להצטרף לעדכונים של חדשות אפס שמונה? לחצו כאן

צילום: פתאל | צילום מסך

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
טרומפלדור
טרומפלדור
8 months ago

מדהים כל הכבוד נתינה מופלאה

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
טרומפלדור
טרומפלדור
8 months ago

מדהים כל הכבוד נתינה מופלאה

דילוג לתוכן