הועידה הארצית השנתית של מועצות התלמידים והנוער בסימן “בונים מחר חדש”

מחוז מרכז במשרד החינוך ועיריית רמלה אירחו: יום מנהיגות ארצי

מחוז מרכז ועירית רמלה ארחו את הועידה הארצית השנתית של מועצות התלמידים והנוער ה-28 בסימן “בונים מחר חדש”.

אחת לשנה מתכנסת וועידת מועצות התלמידים והנוער מכל רחבי הארץ, כ- 600 בני נוער, פעילים ומעורבים חברתית בקבלת החלטות הנוגעות בסדר היום שלהם ומשפיעות על עתידם. פעילותם מהווה מנגנון דמוקרטי פעיל של הנוער בישראל.

צירי הועידה הם נציגי מועצות תלמידים ונוער מכל רחבי המדינה, יהודים וערבים , חילונים ודתיים. כולם מתכנסים כדי להצביע ולאשר את מסמך הועידה הארצי תשפ”ד- בונים מחר חדש, בסימן: “התאמת מערכת החינוך למשברים במאה ה-21”.

הנושא השנתי ובעקבותיו גם המסמך, נכתב בצל השפעת אירועי מלחמת “חרבות ברזל”, ובצל מאורעות השנים האחרונות, לרבות התפרצות מגפת הקורונה, ערעור שגרת הלימודים ע”י עיצומים, סבבי לחימה, רפורמות במערכת החינוך ועוד. כל אלו, השפיעו בצורה חסרת תקדים על שגרתם וחוסנם של בני ובנות הנוער בתוך המציאות המטלטלת.

את המפגש פתח נשיא המדינה מר הרצוג בציטוט מדבריו של מרטין בובר:

“הנוער הוא הסיכוי הנצחי לאושר של האנושות”

כיבד אותנו בנוכחותו שר החינוך מר יואב קיש: ״לכם מנהיגי הנוער יש אחריות מיוחדת להוביל את בני הנוער בקיץ הקרוב. היכנסו מתחת לאלונקה, היו מודל והשראה לרוח ההתנדבות לבני הנוער במדינת ישראל, סומך עליכם ומאמין בכם עלו והצליחו”

גור רוזנפלד מנהל מינהל חברה ונוער ברך את הנוכחים וציין: ” אתם המנהיגות של הנוער וככאלה יש לכם אחריות בפרט בשנה שבה המדינה צריכה אתכם- את הנוער.

מר מיכאל וידאל ראש עיריית רמלה ברך את מנהיגות הנוער הפעילה למען תלמידי ישראל.

תודה לצוות חברה ונוער במחוז מרכז שמלווים את פעילותם החברתית של בני הנוער: הגב’ ויקי ניצן מנהלת חברה ונוער, גב’ אילנית אביב שפרוט ממונה חינוך חברתי קהילתי, מר יוסי מסטאי מפקח מינהל ח״ן, גב’ שרי הרטמן רפרנטית מנהיגות מחוזית.
תודות לגב’ גלית חרובי מפקחת המחוז שכיבדה את האירוע בנוכחותה.

 

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה 2 בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: משרד החינוך מחוז מרכז

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן