תשמור עלי ועל יהלי מלמעלה | דוד שקורי יובא למנוחות בבית העלמין במזכרת בתיה

דוד הותיר אחריו רעייה, דפנה ותינוקת כבת שנה וחצי. הלוויה תתקיים מחר, יום רביעי 07/02/24 בשעה 15:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין במזכרת בתיה. יהי זיכרו ברוך

אל החלקה הצבאית בבית העלמין במזכרת בתיה יובא למנוחות (רביעי, 7.2 בשעה 15:00) רס״ן דוד שקורי ז”ל, סמג״ד 601, חטיבה 401, הנדסה קרבית שנפל בקרב בצפון רצועת עזה. במהלך הלוויה יתקיים מטח כבוד.

אישתו דפנה פרץ-שקורי, ספדה לו:
אהוב ליבי
כל העולם שלי
הלכת ונשאר רק חצי מכל החיים שלי
תשמור עלי ועל יהלי מלמעלה
אני אוהבת אותך

המועצה המקומית מזכרת בתיה פרסמה: קהילת מזכרת בתיה מרכינה ראש על נפילתו של דוד שקורי ז”ל. אנו משתתפים בצערם העמוק של בני משפחתו ובני משפחת פרץ, הורי אלמנתו, המתגוררים במושבה ומחבקים אותם לליבנו בשעה קשה זו.

מעיריית רחובות נמסר: אנו כואבים עם המשפחה על האובדן הכבד, משתתפים בצערה הגדול ושולחים תנחומים מקרב לב. דוד שקורי (30) , שירת בצבא קבע, והותיר אחריו רעיה, דפנה, ותינוקת כבת שנה וחצי.

ראש העיר רחמים מלול: “רחובות כולה מתאבלת על נפילתו של רב סרן דוד שקורי, מפקד ולוחם גיבור. תושבות ותושבי העיר רחובות מחבקים את המשפחה היקרה ושולחים לה תנחומים מעומק הלב”.

לידור שמבה, שכנו של דוד שקורי: ״דוד היה אדם מיוחד עם לב זהב, קשוב לסביבה ותמיד שמח לעזור בכל שעה. הוא היה איש של אנשים. הפקודים שלו זכו במפקד מיוחד. דוד היה שכן טוב וחבר יקר. זוהי אבידה גדולה לעם ישראל  ולצה״ל”.

◼️ לקבוצת חדשות מזכרת בתיה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דובר צהל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן