news08.net/ads.txt

החיד”א, יורשו של הרב יורם אברג’יל זצ”ל בירך את מלול: “ה’ ישמרהו ויחייהו, מיצר הרע יתירהו – ולא יהיה לו שום מקטרג בעולם”

הרגע הזו בו בירך החיד”א, ממשיך דרכו של הרב יורם אברג’יל זצוק”ל את ראש עיריית רחובות, רחמים מלול הגיעו בדיוק בזמן – וזעקות ה”אמן” הרעידו גם את השמיים. כידוע, מלול ובני משפחתו עוברים ימים לא פשוטים לאחר שמקורבים ואנשים מפוקפקים הקשורים במישרין או בעקיפין לכאורה לאנשי האופוזיציה בעיר, מנסים לפגוע בהתנהלות המשפחתית העוטפת – דבר שלא צלח, גם הפעם.

“הקדוש ברוך הוא ברחמיו יברך את ראש העיר היקר והאהוב, התמים והטהור, איש תורה וחסד, ר’ רחמים מלול היקר” פתח החיד”א את ברכתו, “ה’ ישמרהו ויחייהו, מיצר הרע יתירהו וישמור על נשמתו ובריאותו – ולא יהיה לו שום מקטרג בעולם, יהיו לו שמחה וששון ונחת”. מלול שהתרגש מן המעמד נישק את ידו של החיד”א, וזה השיב לו בנשיקה לראשו.

חנוכת הכיכר ע”ש יורם אברג’ל זצוק”ל התקיימה אתמול בצהריים לאחר שחברי וועדת השמות החליטו לאשר את הנצחת שמו של הרב יורם אברג’ל בכיכר תנועה בצומת הרחובות זכריה מדר-מרים מזרחי-התקוה.

את האירוע, אותו הנחה בחן רב חבר מועצת העיר שי קזיוף – מחזיק תיק חינוך חרדי ונוח”ם, כיבדו בנוכחותם עודד עמרם – מחזיק תיק התרבות, ליאור שוקרי שניצב לצידו של מלול כל העת, חיזקו ובירכו, מנכ”ל העיריה דורון מילברג, חבר המועצה פנחס הומינר – מחזיק תיק הכספים וקידום בין מגזרי, הרב הגאון יצחק גרנדביץ – ראש ישיבה חוכמה ודעת, הרב יוסף אביטן – רב בית הכנסת עטרת מרדכי, הרב יגאל אבן דנן שליט”א – ראש מוסדות עטרת מרדכי, הרב אליהו חלימי – מנהל ת”ת בן איש חיל והרב אליהו נאמן – רב בית הכנסת הריף, גבאי בית הכנסת, אישי ציבור, תלמידיו של הרב ומוקירי זכרו. את האירוע שהיה למופת, ארגנו ליאור שוקרי – מנהל אגף תנועה שילוט ופיקוח ואפרים לוי.

ר’ שי קזיוף מסר: “זכתה העיר רחובות לחנוך כיכר על שם הרב הגאון והצדיק הרב יורם אברג’ל זצ”ל אשר היה מעורה בעיר רחובות בהמון נושאים – הן רוחניים והן גשמיים – אשר תיקצר היריעה מלהכיל ולפרט. מודה מעומק ליבי לראש העיר רחמים מלול ולחברי וועדת השמות, לעודד עמרם – חבר מועצת העיר ומחזיק תיק התרבות, לליאור שוקרי שהיה “המנוע”, למנכ”ל העיריה דורון מילברג, לאדון הנכבד אפרים לוי ולכל העוזרים והמסייעים – זכות מעשיו הרבים של הרב זמיר”ל יעמדו לנו להרבות אהבת ישראל לכל יהודי באשר הוא”.

 

בחסות מקורבי האופוזיציה, לכאורה, שודרה כתבה המשפילה את משפחת מלול. הבן, משה: "יודעים מה המטרה האמיתית של כל האייטמים האלה, קחו ספוילר: זה לא יעבוד"

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן