news08.net/ads.txt

החיוך של יוסי נדם: ראש עיריית נס ציונה לשעבר, יוסי שבו, הלך לעולמו לפנות בוקר בתום מאבק ממושך בסרטן ריאות

צער גדול בנס ציונה: לפנות בוקר הלך לעולמו יוסי שבו, אשר כיהן בין השנים 1993 ועד אשתקד כראש העיר. שבו, התמודד עם המחלה הנוראה. פרטים על מועד וסידורי הלוויה – בהמשך.

שבו החל בפעילותו הציבורית ב-1989 כראש סיעת הליכוד בנס ציונה ובתפקיד סגן ראש העיר. בשנת 1993 נבחר לראשות העיר נס ציונה מטעם רשימה עירונית על-מפלגתית “נס ציונה נטו” והוא כיהן מאז ועד אשתקד, ברציפות, כראש העיר. בחודש יוני 2016 התגלה ששבו חולה בסרטן ריאות ועדיין המשיך כרגיל בכהונתו.

לקראת הבחירות לרשויות המקומיות בישראל בשנת 2018 הודיע על פרישתו מההתמודדות על ראשות העיר, וסיים את כהונתו ב-20 בנובמבר 2018. לפני כשנה העניק ראיון פרידה מכסא ראש העיר ונשאל כיצד היה רוצה שיזכרו אותו התושבים. הוא השיב: “יוסי שבו שאכפת לו מהעיר ומהתושבים”. לפנות בוקר, כאמור לעיל, הלך לעולמו בתום מאבק בסרטן ריאות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן