news08.net/ads.txt

החיים יפים יותר בפיתה? | בדקנו ומצאנו: הפיתה הטובה בארץ – פיתה בשר (ועכשיו גם באשדוד!!!) | כשר*

טרנד הפיתות אותו התחיל אייל שני עם המזנון צבר תאוצה בשנים האחרונות והתופעה התרחבה לכדי רשתות “פיתה” שונות וכן למוסדות קולינאריים של יודעי דבר כמו ה”ג’סמינו” ועוד. אבל מביני עניין יודעים שאת הכבוד האמיתי יש לתת לרשת פיתה בשר אשר בעליה היו הראשונים להפוך את המנה הישראלית לאומנות ולהקים סניפים ברחבי הארץ. את הסניף הראשון הקימו בראשון לציון בשנת 2017 ומיד לאחריה התפרסו עם סניפים נוספים בחולון, קרית אונו, לאחרונה גם באשדוד ובקרוב מאוד גם ייפתח סניף חמישי בחדרה.

אז מה הופך את הפיתה של פיתה בשר לביס המושלם??? זה מתחיל בפיתה עצמה שמיוצרת במיוחד עבור הרשת ועוברת השלמת אפיה במקום כך שהטריות מורגשת בכל שלב. חומרי הגלם האיכותיים והסופר טריים שעושים בהם שימוש הם ללא פשרות. החל מהבשרים הנפלאים אשר נצלים על גריל פחמים לוהט אשר מעניק להם טעם משובח וייחודי. מבחר הבשרים הוא עשיר החל מקבב נהדר, פרגית עסיסית, פרוסות סטייק דנבר משוייש, נתח קצבים נפלא, נקניקיית מרגז פיקנטית ואף חלקי פנים כמו כבד אווז, כבד עוף ושקדי עגל חלומיים.


מרכיב חשוב ביותר שהופך את הפיתה של פיתה בשר לביס המושלם, תמצאו בטחינה. לא עוד טחינה נוזלית גנרית אלא טחינה הר ברכה עשירה שגם מגיעה בשלל טעמים וצבעים: טחינה רגילה, טחינה עשבי תיבול, טחינה עמבה צהובה וטחינה ירקות קלויים. אם כבר ירקות קלויים עסקינן, אז בפיתה בשר אין ולעולם לא יהיה חומוס, צ’יפס סלט. בפיתה בשר מקבלים ירקות טובים שנצלים על גריל הפחמים. מדובר בעגבנייה, בצל ופלפל ירוק חריף. השילוב המשולש הזה הוא השפיץ שסוגר לכם את הפינה. אחרי שתטעמו את הביס המושלם של פיתה בשר, לעולם לא תחזרו אחורה.

רשת פיתה בשר הביאה לקהל הישראלי את ההמצאה הכי גאונית מאז ומתמיד. הם מאפשרים לכם לעשות שילובי MIX בין סוגי הבשר. כך לדוגמא תוכלו להתפנק לכם על מיקס של קבב ומרגז הפופולארי, מיקס של פרגיות וכבד אווז ועוד.

המסעדות של פיתה בשר כולן כשרות ופותחות יום-יום ובשישי בצהריים הפיתות מפנות את מקומן לטובת לחמניית חלה רכה ומתוקה שלתוכה מורחים מטבוחה חריפה, שניצל משגע וחצילים מטריפים או כמו שאתם מכירים כחלת שישי.

לפייסבוק של פיתה בשר – לחצו כאן | טלפון: 1599-502286 | משלוחים: וולט, תן ביס

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן