news08.net/ads.txt

החלטת משרד הבריאות והמשרד לשירותי דת: הותר לקיים הלוויות בהשתתפות של עד 50 משתתפים

בית+העלמין+החדש+רחובות

משבר הקורונה, אשר פרץ לפני כחודשיים בישראל, גרם לסגירתו של המשק, להשבתת עסקים רבים ולצמצום התקהלויות במרחב הציבורי. בתוך כך, חתונות ושמחות שנועדו להתקיים באולמות שמחה בוטלו ולהבדיל, הוחלט כי אין לקיים הלוויות עם יותר מ-20 משתתפים. בחברה קדישא ראשון לציון נשמעו להנחיות משרד הבריאות וערכו את הטקסים בתקופה הזו לפי ההוראות תוך שמירה על בריאותם של צוות העובדים המסורים, שהצטייד במיגון מלא.

עבורם, היתה זו התנסות ראשונה עם סכנת חיים אמיתית, מאחר ונפטרי קורונה נחשבים מדבקים גם לאחר מותם. לאחר שהנפטרים עברו טהרה מיוחדת, הם הועברו אל בית העלמין גני אסתר. בראשון לציון נטמנו 11 בני אדם שחלו בקורונה בתקופה זו מתוך כ-250 בני אדם בכל הארץ.

ישראל הורוביץ, מנכ”ל חברה קדישא ראשון לציון, ציין כי היה גם מקרה חריג שבו אדם קיבל היתר מיוחד ממשרד הבריאות להשתתף בלוויה של בת הזוג, בנוכחות הילדים, על אף שהיו בבידוד. הם השתתפו בהלוויה עם מיגון מלא ועל פי כל כללי ההנחיות המחמירות של משרד הבריאות.

אתמול (א’) הוחלט כי ניתן לקיים הלוויות עם מספר גבוה יותר של בני אדם, עד 50 בסך הכל, כאשר יש לשמור עדיין על מרחק של שני מטר בין אחד לשני ושמירה על הכללים: לעטות מסיכה ולהימנע ממגע. “זהו עוד צעד לקראת החזרה לשגרה”, אמר הורוביץ ושיבח את העובדים שהגיעו למשימת הקדושה בשעה מאתגרת זו של נגיף הקורונה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן