היוזמה של אליאור עמר: סיוע לבעלי עסקים בקרית מלאכי

יוזמתו של המועמד לראשות העיר: סיוע בהגשת תביעת פיצויים לרשות המיסים בגין ירידה בהכנסות העסק בעקבות המלחמה

חבר מועצת העיר אליאור עמר הודיע על מיזם חדש לטובת בעלי העסקים בקריית מלאכי: סיוע בהגשת תביעת פיצויים לרשות המיסים בגין ירידה בהכנסות העסק בעקבות המלחמה. לדברי עמר, אנשי מקצוע כמו רואי חשבון ומנהלי חשבונות דרשו סכומים של מאות עד אלפי שקלים בגין הגשת התביעה עבור בעלי העסקים, וזאת על אף שניתן לבצע את התהליך באופן פשוט וקצר באתר רשות המיסים.

בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק כתב: “בימים האחרונים שמעתי על עשרות בעלי עסקים שהתבקשו לשלם לאנשי מקצוע מאות ואף אלפי שקלים על מנת להגיש תביעות פיצויים למדינה כדי לקבל את המענקים שנקבעו במסגרת מתווה הפיצויים של משרד האוצר. אבל האמת היא, שברוב מוחלט של המקרים, אפשר לבצע את ההליך באופן עצמאי ופשוט באתר של רשות המיסים, ללא צורך בייצוג של איש מקצוע (לי עצמי זה לקח 3 דק’ בדיוק)”.

עוד הוסיף: “לכן, אני וחבריי החלטנו ליזום פרוייקט בו נסייע לבעלי עסקים מקומיים להגיש את התביעות לרשות המיסים. אם אתם בעלי עסק בעיר, כל מה שאתם צריכים לעשות זה למלא את הפרטים שלכם בטופס המצורף בקישור, ואני או אחת החברות והחברים היקרים שהסכימו להתנדב בפרוייקט ייצרו איתכם קשר בקרוב כדי לעזור לכם להגיש בקלות את תביעת הפיצויים למדינה”.

עמר אמר לחדשות 08: “העסקים המקומיים מהווים את מקור החוסן של קריית מלאכי, והמשיכו לעבוד ככל האפשר גם בשעת לחימה על מנת להתפרנס, וסייעו גם בהקרנת שגרה לתושבנו. עלינו להיות קשובים לצורכיהם ולסייע לבעלי העסקים איפה שרק אפשר”.

למילוי הטופס לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן