news08.net/ads.txt

היערכות רכבת ישראל לעבודות האצת פרויקט החישמול

הבוקר (שני) החלה רכבת ישראל בהאצת פרויקט חישמול המסילות גם אל תחנות ת”א סבידור מרכז ות”א השלום, זאת לאחר שהושלמה במלואה תשתית החישמול אל תחנת ת”א ההגנה, אשר תופעל לנוסעים בסוף השנה הנוכחית ללא קשר לעבודות הנוכחיות.

רכבת ישראל

ברכבת מזכירים כי מלבד קו הנגב המערבי (באר שבע-ראשל”צ משה דיין-רעננה), כלל הקווים פעילים כסדרם ואף מתוגברים. וכן מזכירים ברכבת כי גם בימי העבודות כלל תחנות הרכבת בארץ, כולל קו הנגב המערבי, פעילות וניתן שירות רכבתי לכולן.

סיכום שעות שיא בוקר יום שני-עד השעה 10:00 מתוך 70 אוטובוסים שהוכנו למתן מענה נוסף לנוסעי הרכבת, הופעלו עד השעה 10:00 כ-47 אוטובוסים, אשר שירתו 1,500 נוסעים בין תחנות יבנה מערב, תל אביב ובני ברק. בנוסף הופעלו רכבות תגבור בקו החלופי, העובר בלוד ורחובות.
ברכבת מציינים כי היסעים רבים נשארו ריקים, ומדגישים כי היסעים אלה נוסעים בצירי תנועה הכוללים נת”צ, וממליצים לנוסעים לבחון שימוש בהם.

ברכבת ישראל מדגישים כי לא ניתן להסיק מבוקר היום הראשון לעבודות מסקנות סופיות, ולכן מבצעים מידי מספר שעות הערכת מצב ותיקוני כיוון שירותים נדרשים, ומציינים כי האירוע תואם להערכות המצב המקדימות ללא פערים משמעותיים. ברכבת מציינים לטובה את סבלנות הנוסעים הבוקר ומודים להם על ההבנה, ומציינים כי בזכות אלה  מתאפשרת האצת פרויקט החישמול, המהווה קפיצת דרך משמעותית בדרך ליעד של הסעת 300 מיליון נוסעים עד שנת 2040.

עוד מוסיפים ברכבת כי מוקד השירות הטלפוני במספר *5770 עומד לרשותם בכל שאלה או בעיה. כעת נערכים ברכבת למתן שירות במהלך שעות השיא ערב, אשר מתחלקות על פני מספר רב יותר של שעות, ולכן באופן טבעי העומסים ברכבות יקטנו לעומת שעות הבוקר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן