news08.net/ads.txt

ישראל אטיאס נבחר לתפקיד הראשי בקליפ הדואט של אייל גולן ועדן חסון

כנראה שאין מי שלא אוהב את ישראל אטיאס – השחקן מיבנה שעושה חיל בעולם הבידור. בימים אלו מככב בתכנית הילדים והנוער “זיגי” ואתמול נצפה מככב בקליפ החדש בדואט של אייל גולן ועדן חסון.
“כשקיבלתי את הפניה לשחק בקליפ, הבנתי מיד שזה לא עוד קליפ”, אמר. “זה שיר נושא לסרט קצר עם עלילה משמעותית, עליונה, חשובה ורלוונטית. רובנו, מטבע בריאתנו רואים בני אדם ומיד מדביקים עליהם תוויות, מסדרים אותם בתבניות ומקבלים עליהם רושם מבלי להעמיק. זה אולי נוח, אולי זה כבר הרגל אבל המבט השיטחי הזה מאוד מגביל אותנו. אתם יודעים, קלישאות הפכו לקלישאות כי יש בהן איזו אמת גדולה שמישהו אמר פעם. אז תרשו לי להשתמש בקלישאה שחוקה ברוח התקופה. קלישאה שיש בה אמת גדולה ומרגשת. לא אכפת לי שאמרו את זה מיליון פעם לפניי ויגידו את זה מיליון פעם אחריי. אנחנו צריכים להיות ביחד. פשוט ככה. מאוחדים. אחדים שהופכים לאחד שלם. זו ההרגשה שאפפה אותי כששמעתי את השיר הזה בפעם הראשונה. השיר נקרא ״באור גדול״, ואני מאמין באמונה שלמה שברגע שכל אחד מאיתנו יצית את אורו הפנימי, הקטן נהפוך כולנו לאור גדול. אתם תראו, בסוף יהיה אור. אור גדול”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן