הלימודים ביבנה: לילדי החינוך המיוחד בלבד

מעיריית יבנה נמסר: “בשלב זה אנו לא מחזירים את הלימודים בגני הילדים, בתי הספר, חטיבות הביניים והתיכונים ובהם תמשך הלמידה מרחוק”

לפני זמן קצר הסתיימה ישיבת היערכות עם ראש עיריית יבנה, פיקוד העורף, מנהלי מכלולי החירום העירוניים והנהגת ההורים העירונית – ולאחריה הוחלט כי מחר, יום שלישי, 24.10.23, יתקיימו לימודים בגני החינוך המיוחד בלבד, וכמובן במסגרות החינוך מיוחד בבתי הספר היסודיים שכבר פעלו בימים האחרונים.

במעונות יום ומשפחתונים– עפ”י פיקוד העורף תותר הפעלה (לגילאי 0-3) במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תקני בתוך דקה. גודל המרחב המוגן צריך להיות תואם למספר הילדים וליכולת הצוות להעביר את הילדים למרחב המוגן. ההורים יתעדכנו אצל מפעילי המסגרות.

עיריית יבנה: “בשלב זה אנו לא מחזירים את הלימודים בגני הילדים, בתי הספר, חטיבות הביניים והתיכונים ובהם תמשך הלמידה מרחוק. ההחלטות מתקבלות בשיקול דעת לאחר הערכת מצב עם פיקוד העורף ומשרד החינוך והן כמובן דינאמיות בהתאם להתפתחויות וניתוח סיכונים. אנו מבינים את החשש בקרב חלק מההורים וכי חלקם יבחרו שלא לשלוח את הילדים בעת הזו, אך אנו מקווים שפעולות אלו יסייעו בהעלאת תחושת הביטחון. אנו משוכנעים שהחזרה ההדרגתית ללימודים תיטיב עם ההתמודדות של הילדים עם המצב – גורמים פסיכולוגיים וחינוכיים סבורים כי החזרה ללימודים ולחברת הילדים מחזקת את תחושת השליטה ומאפשרת לילדים לחוש שיש מסגרת.

בתוך כך, בשעות הפעילות יוגברו סיורי האבטחה והביטחון לרבות שומרים בריכוזי הגנים וסביב מוסדות החינוך ע”י הפיקוח העירוני, השיטור, כיתת הכוננות ומשמר העיר.

◼️ הצטרפו לקבוצת החדשות של יבנה והסביבהבווטסאפ לחצו כאן

■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל >> לחצו כאן

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של חדשות אפס שמונה וצרפו חברים | כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

צילום: חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן