news08.net/ads.txt

הללויה! בנות מכבי טופז עירוני רחובות סיימו את משחקי המכביה במקום השני

שמחה גדולה הלילה (שלישי) לאחר ששחקניות מכבי טופז רחובות סיימו במקום השני את משחקי המכבייה בבודפשט. בטקס מרשים שהסתיים לפני שעה קלה קיבלו השחקניות את מדליית הכסף המכובדת. בנבחרת הרחובותית ציינו כי אחד הרגעים המרגשים התרחש ביום שישי האחרון כאשר נוגנה שירת ‘התקווה’ לקראת קבלת השבת בבית הכנסת הגדול בבודפשט במעמד ספורטאים יהודים מכל העולם.


חברת מועצת העיר, אוה גור, המלווה את הקבוצה כל העונה אמרה הערב בהתרגשות: “מכבי טופז רחובות ממשיכה במסע הזכיות גם מעבר לים. אני גאה בכל הנערות מרחובות שייצגו אותנו בכבוד! מדליית הכסף מגיעה להן, לאורך כל העונה הן מציגות משחק יוצא מן הכלל, רמה גבוהה, נחישות ואסרטיביות המוכחת מידי שבוע על הפרקט. זהו כבוד ענק למדינת ישראל וכמובן לרחובות, מגיע שאפו גדול לנערות המקסימות וכמובן לאינה בוטנקו ונעמי לנגפורד, על הייצוג המדהים שלהן כנשים, כשחקניות וכתושבות בעיר רחובות עיר המדע והתרבות“.

קבוצת הנערות של מכבי רחובות המריאה ל-10 ימים בבודפשט, כדי לייצג את רחובות ואת ישראל במשחקי מכבי אירופה שהתקיימו השנה בבודפשט, הונגריה. מדי ארבע שנים מתקיימים משחקי מכבי אירופה. המשחקים האזוריים של אירופה הינם אירוע ספורטיבי בינלאומי ייחודי ומוביל, בו משתתפים כ-3000 ספורטאים מכלל מדינות אירופה וכן מדינות אורחות מארה”ב, אוסטרליה, דרא”פ וכמובן ישראל – והם מהווים אירוע ציוני משמעותי ביותר, כאשר הספורטאים לוקחים חלק בתחרויות הספורט השונות, ומסייעים בהסברה באמצעות השיח מול הספורטאים היהודים על חוויות שלהם כישראלים.

השנה רחובות נבחרה לייצג את ישראל מטעם מכבי תנועה עולמית ומכבי ישראל בתחום כדורסל הנשים. 11 נערות שחקניות בעיר, תלמידות בתי הספר קריית המדעים, דה שליט, קציר ואורט נסעו בלוויית המאמנות אינה בוטנקו ונעמי לנגפורד. בטרם הנסיעה התארחה המשלחת בלשכת ראש העיר, רחמים מלול, והשחקניות קיבלו ממנו את ברכת הדרך ואיחולי ההצלחה. “אני בטוח שהנערות המוכשרות ייצגו היטב את רחובות ואת ישראל בכלל, וכולנו מאחלים להן בהצלחה גדולה” – ואכן כך היה.

הרגע המרגש ביותר:

מקבלים את השבת בבית הכנסת הגדול בבודפשט בשירת התקווה. שבת שלום למשלחת הישראלית וליתר משלחות משחקי מכבי אירופה, וכמובן לכם חברים 💙⁦🇮🇱⁩*צולם לפני כניסת השבת

Publiée par ‎מכבי ישראל Maccabi Israel‎ sur Vendredi 2 août 2019

צפו בטקס:

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן