news08.net/ads.txt

המהפכה של אוה גור, בפורום הנשים: שם חדש, לוגו חדש וסדנאות חדשות: “האני מאמין שלי, הוא שיפור והנגשה של ידע בכל התחומים”

חברת המועצה אוה גור, מכהנת בתפקידה מזה תשעה חודשים, ובהצלחה רבה. בחודשים אלה החליטה גור לעשות מהפכה בכל הקשור למיתוג הפורום לקידום מעמד האישה ברחובות שהוקם לפני 13 שנים, עם יצירתו של לוגו חדש ואפילו שמו של הפורום יקוצר וישונה ל”פורום הנשים רחובות”.

“הפורום העירוני פועל על ידי נשים למען נשים, הוא בית לכל פעילות שמטרתה לקדם נשים, להעצים אותן ולהעשיר אותן, להעניק להן כלים לעשות הכל”, מסבירה אוה גור, חברת המועצה מחזיקת תיק קידום מעמד האשה, “ולכן החלטנו לבטא את זה בשם החדש של הפורום – פורום הנשים רחובות, שם הכולל את ה-כ-ל”.

בנוסף, מציע הפורום סדרת סדנאות חדשה לתושבות העיר, שכירות ובעלות עסק, שמטרתו להעניק להן את כל הידע בנושא שיווק דיגיטלי – כיצד לספר סיפור ברשת החברתית, כיצד לבנות מותג דיגיטלי, התמחות בפייסבוק, באינסטגרם ובלינקדאין. הסדנא הראשונה “סדנת שיווק דיגיטלי-איך לספר סיפור?” תעסוק בנושא השיווק הדיגיטלי ושיפור התוכן ברשתות החברתיות, כיצד לכתוב וכיצד לספר סיפור – ותתקיים בשני מועדים – ביום א’, 22.9.19, בין השעות 17:30 -21:00 וביום ב’, 23.9.19, בין השעות 10:00- 14:00. המנחה: גיל מרטנס, מומחית תוכן ושיווק דיגיטלי, העלות: 70 ש”ח בלבד.

לדברי גור, “למדתי לעומק את התחום, הכרתי את הפרוייקטים ואת הפעילות המבורכת של הפורום. נפגשתי עם נשים רבות תושבות העיר ולמדתי על הצרכים והנושאים הדורשים מענה. האני מאמין שלי, הן כאשה והן כמחזיקת התיק הוא שיפור והנגשה של ידע, מידע, קורסים והדרכות בתחומים מגוונים, בנוסף לכל שירותי הפורום הקיימים כיום. הפורום למען נשים בעיר חייב להגיע לקהל הרבה יותר גדול ולתת מענה לקהל גדול יותר בתחומים מגוונים. לאחר מחשבה רבה, החלטנו לצאת לדרך עם מיתוג חדש המסמל התחדשות וריענון בפעילותו העניפה והמבורכת של הפורום. הלוגו החדש משקף את העבודה בשיתוף פעולה בין נשות הפורום, העירייה וציבור התושבות. אני מזמינה את תושבות רחובות להצטרף למעגל הפעילות וההעשרה – לקידומן האישי ולקידום מעמד האישה בעיר ובארץ בכלל”.

אביבה חלבי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האשה הוסיפה: “הלוגו החדש שעוצב לפורום מבטא את הרבגוניות של הנשים שפועלות במסגרת הפורום. נשים מרקע שונה, מגילאים שונים וממגוון של עמותות וארגונים עם אג’נדות שונות – ולכולן יש בית ומקום בפורום הנשים העירוני”.

לפניות והצעות ניתן לפנות לאוה גור, במייל: [email protected], לפורום הנשים רחובות בפייסבוק וכן במייל: [email protected]

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן