news08.net/ads.txt

המסלול המהיר – איך לקבל הלוואה מהירה

ישראלים רבים זקוקים עכשיו לכסף, ובהקדם האפשרי – בין הם עובדים שפוטרו או יצאו לחל”ת, ובין אם הם בעלי עסקים שנקלעו לקשיים כלכליים. הלוואה שניתן לבקש דרך האינטרנט ולקבל תוך ימים ספורים עשויה להיות הפתרון לבעיה

תקופת הקורונה ואי הוודאות הכלכלית שהגיעה כמעט אל כולנו, העלתה אצל ישראלים רבים את המחשבה להיעזר בהלוואות* כדי לעבור את התקופה הלא פשוטה הזו בשלום, במיוחד אם מדובר בעובדים שיצאו לחל”ת או פוטרו, וכן בבעלי עסקים הסובלים מהאטה כלכלית משמעותית. עם זאת, לאחר חצי שנה של משבר, הצורך בכסף נהפך לדחוף במשקי בית רבים שמתקשים לממן את ההוצאות הבסיסיות שלהם. האם ניתן לקבל הלוואה במהירות, כיצד עושים זאת, והאם זה כדאי?

מה היתרונות של הלוואה מהירה?

היתרון הגדול והברור הוא כמובן העובדה שאין צורך להמתין שבועות ארוכים ואף חודשים עד לאישור ההלוואה בזמן שהבור הכלכלי מעמיק – במקום זאת, הכסף מגיע לחשבון הבנק בתוך ימים ספורים ומסייע לנו לעמוד בהתחייבויות כלכליות, או מספק לנו “אוויר לנשימה” עד שיגיעו הכנסות צפויות – כגון ירושה, משכורת מעבודה חדשה או תשלומים ממכירת בית וכדומה.

יתרון נוסף הוא העובדה שבמקרים רבים, ניתן לבקש הלוואה מהירה באמצעות האינטרנט. חברות האשראי החוץ-בנקאי הן ממובילות המהפכה הדיגיטלית בשוק הפיננסי, ומאפשרות ללקוחותיהן לבצע פעולות במהירות ומנוחות ביתם. אם תרצו לקחת הלוואה בבנק, לעיתים תצטרכו לקבוע פגישה בסניף, לצאת מהבית ולחפש חניה ליד הבנק. לעומת זאת, בחברות כרטיסי האשראי, למשל, ניתן להגיש בקשה להלוואה מאתר האינטרנט, כשאתם יושבים על הספה בבית. גם תהליך האישור לרוב יהיה מהיר יותר, במקום ביורוקרטיה ארוכה של אישורים מבעלי תפקידים שונים.

כל אלה הופכים את ההלוואה המהירה לאופטימלית בתקופת הקורונה – מצד אחד, הצורך הכלכלי דוחק, בעוד שסוף המשבר לא נראה באופק, ואנשים רבים לא יודעים מתי יחזרו להתפרנס באותו היקף כמו ערב הקורונה. מצד אחר, בקשת ההלוואה באתר האינטרנט, חוסכת מאיתנו את הצורך לצאת ולהתקהל עם אנשים אחרים בימים של מגפה שמוסיפה להתפשט.

הלוואה מהירה באינטרנט – איך זה עובד?

כאמור, את ההלוואה ניתן לבקש באמצעות אתר האינטרנט. באתר יש למלא טפסים ולשלוח אותם. כן, אין צורך להגיע לבנק ולהביא אתכם חתימות של ערבים. לאחר משלוח הטפסים, נציג טלפוני מתקשר אליכם להשלמת פרטים. בשלב זה בקשת ההלוואה מועברת לאישור – שניתן לרוב בתוך ימים ספורים, כך שגם הכסף מגיע לחשבון במהירות.

מה התנאים בהלוואה מהירה?

כאמור, בהלוואה מסוג זה לרוב אין צורך בערבים. בנוסף, לרוב ניתן לפרוש את ההחזר לתקופה של עד חמש שנים, כך שהתשלומים החודשיים יהיו נוחים ולא יעיקו על התקציב המשפחתי. כמו כן, בעוד שבמקרה של הלוואה מהבנק, ההחזר יורד ממסגרת האשראי בחשבון – וכך מצמצם את מה שנשאר בעו”ש – הרי שבקבלת הלוואה חוץ בנקאית, ההחזר לא תופס חלק ממסגרת האשראי.

ממה חשוב להיזהר כשלוקחים הלוואה?

כדי לוודא שהריבית שתשלמו על ההלוואה, וכן יתר התנאים, עומדים במסגרת החוק – ודאו כי הגוף ממנו אתם לוקחים הלוואה רשאי לעשות כן לפי חוק ומחזיק ברישיון מתאים למתן הלוואות חוץ-בנקאיות, ונתון תחת הרגולציה הממשלתית בתחום. בנוסף, שימו לב כי באינטרנט ניתן למצוא הצעות רבות לקבלת הלוואות, לעתים בתנאים שנשמעים מפתים מאוד.

בידקו כי מאחורי ההצעה עומד גוף אמין ומוכר, שכאמור, עומד בכל כללי הרגולציה והפיקוח – כדי שלא תיפלו חלילה קורבן להונאת רשת.

 

*בכפוף לאישור החברה ותנאיה. המלווה ישראכרט מימון בע”מ. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

הפרסום איננו מהווה הצעה ו/או התחייבות למתן הלוואה/אשראי.*

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן