המרכז בשדרות שספג רסיסים, שופץ ושב לפעילות

מרכז ׳שחר׳ המופעל ע״י עמותת ׳יחדיו׳ המתמחה בטיפול בילדים ובני נוער עד גיל 18 שעברו פגיעות מיניות, מפעיל שלוחה מיוחדת בעיר שדרות.

שחר של יום חדש: המרכז שספג רסיסים, שופץ ושב לפעילות

שלוחת שדרות של מרכז ׳שחר׳ לטיפול פגיעות מיניות בקרב ילדים ובני נוער, המופעל על ידי עמותת ׳יחדיו׳, ספג במהלך ימי הלחימה פגיעה של רסיסים במבנה, שהובילו להרס רב במקום. כעת, העמותה שיפצה ושדרגה את המבנה ובקרוב ישובו לפעילות

מרכז ׳שחר׳ המופעל ע״י עמותת ׳יחדיו׳ המתמחה בטיפול בילדים ובני נוער עד גיל 18 שעברו פגיעות מיניות, מפעיל שלוחה מיוחדת בעיר שדרות. במהלך ימי הלחימה הראשונים ספג המבנה בו מתקיימת הפעילות של מרכז ׳שחר׳ פגיעה של רסיסים שהובילו להרס ונזק רב במקום. ב׳יחדיו׳ לא נשארו אדישים והחלו בתוכנית לשיפוץ ושדרוג המתחם, כך שישוב להיות המקום הבטוח והנעים עבור המטופלות והמטופלים.

כעת, לאחר ימים רבים של תכנון וביצוע של רכישת ציוד חדש, שיפוץ החלל הפנימי כולל צביעה, החלפת חלונות, רכישת ריהוט, חידוש תמונות ואביזרי משחק וטיפול עבור הילדים ובני הנוער. המקום מוכן ומשודרג ברמה גבוהה ביותר, לשובם של המטופלים, יחד עם חזרת תושבי שדרות בחודש מרץ הקרוב.

יעלה צירקין בן סעדון מנהלת שלוחת מרכז ׳שחר׳ בשדרות מסרה: ״לפנינו אתגר גדול שכולנו חווים ותושבי העוטף ביתר שאת, עבורנו במרכז ׳שחר׳ שמפעילה עמותת ׳יחדיו׳ מצטרף גם האתגר של חוויית הטראומה המינית. איך חוזרים למקום בו התרחשו זוועות רק לפני רגע ובונים תחושת ביטחון מחדש? איך המקום הטראומטי יכול לקבל שוב תחושת ביתיות וחמימות? האם ניתן להשיב את שאבד? שכן מדובר בהצטלבות כואבת ומורכבת של חוויות טראומטיות שמתקיפות מכל עבר. אז איך בכל זאת עושים זאת? בימים אלו אנו עומלים לדייק את זה, להעניק למטופלים את המעטפת הטובה ביותר. מה שבטוח הוא שיש לנו כוונה, אמונה בעצמנו והמון המון תקווה. מקיפים את עצמנו בכמה שיותר עוגנים בטוחים שאנחנו יכולים למצוא בנו ובסביבה. ומכאן יוצאים שוב אל המסע״.

◼️ לקבוצת חדשות נתיבות בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מרכז ׳שחר׳ עמותת ׳יחדיו׳ 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן