news08.net/ads.txt

המשטרה נערכת | “מתכונת כמו בסגר הראשון”: מחסומים ייפרשו בכל רחבי הארץ

החל ממחר (חמישי) בחצות הלילה, ייכנס לתוקפו הסגר המהודק – והפעם, אומרים במשטרה, הוא ייאכף בנחישות רבה יותר מכפי שראינו בעבר. במשטרה לא מתכוונים לנהוג בסלחנות כלפי מי שייצא מהבית שלא לצורך – ויאכפו את ההגבלות בנוקשות. גורם במשטרה אמר לחדשות 08: “נערכים למתכונת כמו בסגר הראשון, אכיפה קפדנית”.

 

5,000 שוטרים בכל רחבי הארץ יפעלו כדי לאכוף את הסגר – אלא שהסממן המוחשי ביותר של הסגר יורגש בכבישים ובדרכים, זאת עקב כך שהמשטרה תשוב לפרוש מחסומים – מה ששוב יוביל לפקקי תנועה גדולים בכל שעות היום. יחד עם זאת, במשטרה ינסו להקל במקצת על אזור המרכז העמוס ממילא – שם ייפרשו פחות מחסומים בשעות היום, זאת לעומת אזורים אחרים בארץ שבהם יהיו מחסומים רבים גם במהלך היום.

מהשעה 07:00 בבוקר עד 19:00 בערב יוצבו 15 מחסומים בכבישים בין-עירוניים בכל רחבי הארץ. מ-19:00 ועד 23:00 יגדל מספר המחסומים ל-25 ומ-23:00 ועד 07:00 בבוקר למחרת – 12 מחסומים יפעלו. בכניסות לערים ובתוך הערים יוצבו מחסומים בכל שעות היממה ומאחר שמספר מקומות העבודה שהוגדרו חיוניים צומצם, מותר לפחות אנשים לשהות מחוץ לבתיהם.

במשטרה מבהירים חד משמעית שבסגר הזה – מי שלא צריך להימצא בחוץ, מוטב שיישאר בבית. המדיניות כלפי מי שייצא החוצה שלא לצורך תהיה הפעם סלחנית הרבה פחות, ובמשטרה צופים עלייה משמעותית במספר הדוחות והקנסות שיינתנו לאזרחים. בלילות צפויה פעילות משטרתית כבדה כדי למנוע יציאה מהבתים והתקהלויות שונות.

גורם במשטרת ישראל אמר לחדשות 08: “נערכים  למתכונת של הסגר הראשון, אכיפה קפדנית. אנו נבדוק את מצב התנועה וכיצד הם מסתדרים עם המחסומים שיוצבו. בסופו של דבר המטרה היא שאנשים לא יצאו מהבית, אלא רק לצורך חיוני בלבד. הציבור צריך להבין שהמטרה שלנו היא לשמור עליהם. מי שיצא לא למטרה חיונית יסתכן בדו”ח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן