שוטרי תחנת רמלה פתחו הערב בחקירה עם קבלת דיווח בדבר גבר ירוי בתחנת דלק בעיר.
עפ"י גורמי רפואה, הקורבן – תושב רמלה בשנות ה 20 לחייו פונה במצב אנוש למרכז הרפואי אסף הרופא ושם נקבע מותו.
השוטרים פתחו בסריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה עי חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה.
הערב [רביעי] התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פצוע מאירוע אלימות ברחוב משה אדרת ברמלה.
חובשי רפואת חירום במד"א אסף דגמי ושלום ירוחם חיימוביץ סיפרו:
כשהגענו למקום ראינו את הפצוע, צעיר כבן 20 כשהוא שוכב על הקרקע לאחר שנפגע באירוע אלימות, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק ונשימה, מייד התחלנו בביצוע פעולות החייאה שכללו עיסויים הנשמות ועצירת דימומים ופינינו אותו תוך המשך פעולות החייאה לבית החולים כשמצבו מוגדר אנוש."

◼️ חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









