news08.net/ads.txt

הסכם מתגבש: מענק נוסף לאזרחים – עד 3,000 שקלים

בצל הביקורת על התוכנית הכלכלית שנחשפה בחמישי האחרון, ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר כ”ץ פועלים לתת מענק מיידי וחד-פעמי היוזמה של השניים, שמוערכת בכ-6 מיליארד שקלים ושהתקבלה חרף התנגדות חריפה במשרד האוצר, תוכרז במסיבת עיתונאים משותפת שמתוכננת לשעה 20:45.

הנהלת האוצר: “יגדיל את הגירעון וישולם על ידי הציבור”. כך נודע הערב (רביעי) ל-N12.

מפרטי התוכנית שהגיעו לידי N12 עולה כל אזרח ואזרח מגיל 18 ומעלה יקבל 750 שקלים. גובה המענק למשפחות ייקבע לפי מספר הילדים: משפחה עם ילד אחד תקבל 2,000 שקלים, עם שני ילדים 2,500 ועם שלושה ילדים – הרף העליון – 3,000 שקל. התוכנית כוללת גם מענקים למשפחות חד-הוריות: 1,000 שקלים לכל הורה ו-500 שקלים לכל ילד.

בדיון שהתקיים הערב (רביעי) במשרד האוצר הביעה הנהלת האוצר התנגדות לתוכנית שכץ מקדם, לאור כך שמדובר בחלוקת כספים ללא כל היגיון או קריטריונים – גם למי שאינו זקוק לכך. לטענת גורמים באוצר, מדובר במהלך שיגדיל את הגרעון עוד יותר, ובסופו של דבר ישולם על ידי הציבור. אולם לפי שעה נראה כי התוכנית תקודם בכל זאת.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן