news08.net/ads.txt

הפגנת התנועה לאיכות השלטון: “מתבייש שיכהן כראש ממשלתי אדם שישב בספסל הנאשמים”

בשעה זו, מעל אלף איש מפגינים כעת במחאת התנועה לאיכות השלטון בכיכר רבין.

יו”ר התנועה עו”ד ד”ר אליעד שרגא: “אני מתבייש, שלעת הזו, יעמוד בראש ממשלתנו אדם עם שלושה כתבי אישום. אני מתבייש שלעת הזו, יעמוד בראש ממשלתנו אדם שחומרת העברות שלו לכשעצמן, הופכות אותו ללא כשיר, שביצע את העברות שלו במהלך תפקידו כרה”מ ועומד בפני סנקציה מצטברת של 19 שנות מאסר”.

עוד הוסיף: “אני מתבייש שלעת הזו, יכהן כראש ממשלתי אדם שבבוקר ילך לשבת על ספסל הנאשמים, ובערב ינהל את הקבינט המדיני בטחוני ויקבל החלטות על גורלנו. אני מתבייש שלעת הזו, יכהן כראש ממשלתי אדם שעושה הכל על מנת להעביר חוקים לא דמוקרטים שכל תכליתם היא למלט את עצמו מאימת הדין.

אני מתבייש באותם שני רמטכ”לים עריקים – אלה שנטשו את הקרב כאשר המערכה כבדה הייתה – ונתנו את השלטון לאדם עם שלושה כתבי אישום. אני מתבייש באותם 18 עריקים נוספים, שחצו את הקווים, שמכרו את בוחריהם, שבגדו בחבריהם לדרך והכל בעבור חופן דולרים ובעבור נזיד עדשים. אני מתבייש, שבישראל 2020 נורמת השקר היא זו שמנהלת את התודעה שלנו. אדם עם שלושה כתבי אישום נותן לה לגיטימציה, ודואג שנורמת השקר תחלחל אל מוחות מעריציו.

אנחנו גבירותי ורבותיי, בתנועה לאיכות השלטון, יחד עם כל אחת אחד מכם, נמשיך להגיש בג”צים ונמשיך להניע כל הליך משפטי שיכול לשרת את המאבק. נמשיך להיות ברחובות, בכיכרות, בצמתים, נמשיך להפגין, למחות, להגן על חופש המחאה ועל חופש הביטוי שלנו. נמשיך לחנך, להסביר, להורות את הנכון את הישר, להחזיק ולהרים בגאון את הלפיד המבשר את החרות, את ערכי הדמוקרטיה, את ערכי שלטון החוק, את הליברליזם, ואת היושר והאמת”.

קרדיט צילום: רענן כהן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן