הפרת סדר נוספת בירושלים בצומת ברלב – זקס ובמחלף קוממיות

גם הפרת סדר זו לוותה בגידופים מכוערים ופסולים כלפי השוטרים – ״לכו תמותו בעזה״, ״נאצים״ וכיו״ב.

בשעה האחרונה החלה הפרת סדר נוספת בירושלים בצומת ברלב – זקס, כשמאות מפרי סדר חסמו את הצומת, דרדרו פחי אשפה על ציר התנועה לאחר שהבעירו אותם, וחסמו את תנועת הרכבת הקלה בשני הכיוונים. בכך סיכנו את עצמם ואת משתמשי הדרך.

כידוע, הפרות הסדר שהחלו מהבוקר בעקבות הדרישה לנתח גופתו של נער בן 13 שחגג אתמול את בר המצווה ונפטר. גם הפרת סדר זו לוותה בגידופים מכוערים ופסולים כלפי השוטרים – ״לכו תמותו בעזה״, ״נאצים״ וכיו״ב.

מהמשטרה נמסר המחאה והפרת הסדר שהתפתחה במקום, מתקיימת על רקע מותו של צעיר בן 13 הלילה בעיר בית שמש. הבוקר, התקבל דיווח במשטרה על כך שהצעיר נפטר בביתו וחרף מאמצי פעולות צוותי הרפואה, לא נותר להם אלא לקבוע את מותו. במסגרת חקירת נסיבות המקרה במשטרה, ובמטרה לשלול כל חשד לפלילים, לאחר היוועצות עם הפרקליטות הוחלט לבדוק את נסיבות המוות ביסודיות, בין היתר, באמצעות בדיקתו במכון לרפואה משפטית.

יודגש כי בניגוד למחאה שהייתה בסמוך לבית המשפט הערב ולא לוותה באלימות או בהתפרעות אלימה מצד המוחים, ולכן גם המשטרה אפשרה אותה, מדובר בהפרות סדר והתפרעויות אלימות המבוצעות בניגוד לחוק. לאחר שניתנה הוראת פיזור בגין הפרת סדר בניגוד לחוק, פעלו כוחות המשטרה עם אמצעים לפיזור הפרות סדר להשבת הסדר במקום, להדיפת ופינוי המתפרעים ולהפסקת הפרת הסדר וחסימת צירי התנועה.

בתוך זמן קצר הציר נפתח לתנועת כלי רכב והרכבת הקלה, ומפרי הסדר פוזרו ונהדפו מהמקום. כוחות משטרה ומג״ב ממשיכים לפעול גם בשעה זו במוקדים השונים בירושלים לשמירת הסדר הציבורי.

בתוך כך, משטרת ישראל פועלת בכביש 40 צומת קוממיות, לאחר שלמקום הגיעו כמה עשרות מפגינים שהחלו לחסום את הכביש ולשבש את התנועה.

השוטרים מכווינים את התנועה לדרכים חלופיות, במקביל לטיפול המשטרתי להשבת הסדר הציבורי ופינוי ציר התנועה.

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ביטחוני/חירום/חריג לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן