news08.net/ads.txt

הקתדרה העממית מארחת לרגל סיום העונה את המוזיקאי הישראלי נתן כהן בהיכל התרבות העירוני

הערב (ראשון), הקתדרה העממית רחובות של החברה העירונית, תארח את נתן כהן במפגש מוזיקלי והומוריסטי “הנשמות הטהורות בעקבות השמש”, עם המלחינים רוני וייס ונתן כהן.

המפגש מסכם יצירה מוזיקלית של למעלה מארבעה עשורים. המופע משלב קטעי ווידיאו נדירים וחשיפת סיפורים שמאחוריי השירים המוכרים ובהם: “קפה אצל ברטה”, “לעולם בעקבות השמש”, “רחוב הנשמות הטהורות”, “אחכה לך” ועוד. נתן כהן נחשב לאחד היוצרים הפוריים והמוכשרים במוזיקה הישראלית, ומציין בימים אלו 50 שנה על הבמות. אל כהן במפגש המיוחד יצטרפו רוני וייס שירה ופסנתר ושירה רונן, כשמה, תצטרף לשירה.

הנשמות הטהורות בעקבות השמש, הערב (צילום: יניב גריידי)

לדברי אודי קדם, מנהל המחלקה לתרבות, ידע והשכלה והקתדרה עממית: “מרגש מאוד לחתום את העונה המוצלחת של הקתדרה העממית עם אחד מגדולי המוזיקה הישראלית שאחראי על שירים רבים שהפכו להיות נכס צאן ברזל בתרבות הישראלית. המפגש יהיה מעניין מאוד ויחשוף בפני הקהל מה עומד מאחורי השירים שהם כל כך אוהבים”.

משך המופע כשעה ורבע. מחיר כרטיס 40 ש”ח לקהל הרחב. נותרו כרטיסים אחרונים – טלפון לרכישה: 08-9232200.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן