news08.net/ads.txt

הרשת גועשת | פרסיליה קשתי עלולה להיכנס לבית האח הגדול; דרור אהרון: “את הביזיון הזה חובה להחרים”

האם כוכבת הרשת, פרסיליה קשתי תיכנס לבית האח הגדול? אמש פרסם הבלוגר עומרי חיון כי הפקת האח שוקלת להכניס את קשתי לבית הכי מפורסם במדינה. השמועה התפשטה כאש בשדה קוצים ואפילו ראש המועצה, דרור אהרון התייחס לסערה: “עד כמה נמוך ניתן לרדת”.

כזכור, כוכבת הרשת פריסיליה קשתי שדרסה והפקירה למוות את דוד מזרחי, בן 82 במותו, השתחררה שבוע שעבר מכלא נווה תרצה לאחר שעונשה, שעמד על 24 חודשי מאסר, קוצר בשליש. קשתי, שהמשכה לחגוג באינסטגרם במהלך שהותה בכלא, שוחררה שחרור מינהלי בין היתר בשל הצפיפות בכלא, ומחוץ לכותליו חיכתה לה לימוזינה. גם את הדרך לביתה דאגה לתעד בסטורי.

בעוד 25 ימים בית האח הגדול ייפתח לראשונה וברשת 13 מכוונים לשמות מוכרים או כאלה שמקושרים לשמות גדולים והפעם מדובר על אלימלך קשתי שיתפוס מקום של דייר בבית האח הגדול. אלימלך קשתי, אחיו של טום קשתי, יהיה אחד הדיירים בבית “האח הגדול” ויהיה מענין לראות איך האח הקטן של שוער העבר מתפקד.

לפי פרסום של עומרי חיון, ככל הנראה יצטרפו – מיכל שגב, האקסית של נדב גדג’, סטייליסטית מוכרת בתעשייה. הדוגמנית מולו ארגה בת ה-22, ג’וזי זירה מהמירוץ למיליון והישרדרות, אליאב רחמים, קארין עליה, ענבר ביטן הבת של דוד ביטן, זהבה בן, המעצב של מירי רגב ועוד.

ראש המועצה, דרור אהרון התייחס לאפשרות שקשתי תיכנס לבית האח: “את הביזיון הזה חובה להחרים…עד כמה נמוך ניתן לרדת . ליבי עם משפחת מזרחי דוד ז”ל אותו דרסה והפקירה. ברוב חוצפה וללא בושה יצאה מהכלא עם לימוזינה …. כעת פרסום באח הגדול מה המסר שלכם לדור הצעיר…מרתיח ומכעיס!!!!!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן