הרשת הכי זולה בישראל פתחה את הסניף ה-14 שלה – ברחובות

רשת הקמעונאות “booom” ממשיכה להתרחב: הרשת הכי זולה בארץ “בום” של אלי להב פתחה את הסניף ה-14 שלה ברחוב הרצל 27, ברחובות

בטקס צנוע ברוח הימים הסוערים האלה חנכה רשת הקמעונאות “בום” את הסניף ה-14 שלה במרכז רחוב הרצל ברחובות עם אלף מ”ר עמוסים במוצרים ושפע של חניה חינם מסביב.

למרות אווירת המתח של הפסקת האש הרי שמיד בכניסה לחנות אפשר להבחין בהכנות לחג החנוכה הממשמש ובא. חנוכיות, נרות, ומבחר אדיר של בגדי ונעלי חורף מחממים. וכמובן במחירים הזולים ביותר בעיר. את יום הפתיחה הראשון חנכו הבעלים אלי להב ובנו אמיר להב בקביעת מזוזה בפתח החנות יחד עם מנכ”ל הרשת יוסקה זוזוט וחברי הנהלה נוספים.

מדובר כאמור בסניף ה-14 של רשת הכל לבית “בום” שמאז הקמתה לפני כשנתיים מטלטלת את השוק הישראלי. הסניף הראשון של הרשת נפתח לפני כשלוש שנים בבאר-שבע ולאור ההצלחה שלו  –  נפתחו סניפים נוספים של “בום” ברחובות, ברמלה, באשדוד, בנשר, בחדרה, באשקלון, ראשון לציון מבקיעים ועוד.

למרות המלחמה שנמצאת ברקע, מאות לקוחות מילאו את הסניף החדש מרגע הפתיחה וכך מידי יום. הלקוחות הראשונים יכלו להתרשם מהמבחר העצום של המוצרים שנפרש לפניהם, כאשר מחיר הפריטים נע מ-2.5 שקלים לכמה עשרות שקלים בלבד. זוגות צעירים יכולים לחסוך כסף רב ברכישת ציוד ולאבזור הבית שלהם כאן ב”בום”. כמו כן אפשר למצוא בחנות מחלקות שונות כמו מוצרי חשמל מקררים וטלוויזיות במחירים ללא תחרות וגם שפע עצום  של מוצרים חדפעמיים, כלי בית ומטבח, מוצרי טקסטיל וכל מה שנחוץ לארגון ימי הולדת, שבתות חתן, אירוסין חינות ואירועים שונים.

בדברי ברכתו לעובדים על פתיחת הסניף החדש אמר הבעלים והיזם אלי להב: “במיוחד בימים אלה חשוב לי שתושבי רחובות והסביבה ידעו שכאן בסניף של ‘בום’ ברחובות  הם יוכלו למצוא את כל המוצרים הנחוצים במחירים ללא תחרות. אלי להב נחשב לאחד מפורצי הדרך בישראל בתחום הקמעונאות.

אין אחד שלא מכיר את אלי להב שהחל את דרכו בבאר-שבע שם הקים מרכולי ענק כמו “מחסני להב”, “חוצות להב” ולבסוף את הגרנד קניון באר-שבע. במקביל כיהן כנשיא הפועל באר-שבע בשנות הזוהר שלה. בשנים האחרונות להב הוא בעלים של כמה חברות נדל”ן מובילות בגרמניה ושותף בחברת דלק ובחברות להפקת אנרגיה סולרית בארץ.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן