news08.net/ads.txt

השמיניסטים של רבין מגן יבנה השתתפו בפרויקט ‘כרובית’ במסגרתו הכינו וחילקו ארוחות לאלפי בתים באזור

תלמידי כיתה י”ב 3 מאורט על שם יצחק רבין השתתפו בפרויקט מעורבות חברתית מיוחד ב’כרובית’ – פרויקט של רווית היללי, רופאה במקצועה, שהתחיל לפני עשר שנים בעת שבישלה במטבח הביתי שלה ארוחות חג (לראש השנה, לשבועות ולפסח) לכמה עשרות משפחות ויחידים שבגלל גיל מתקדם, נכות או מחלה קשה, לא יכולים להכין לעצמם. שנה אחר כך, כשהתרחב הביקוש ומטבחה היה צר מלהכיל, כבר התחלקה המטלה בין שלושה מטבחים פרטיים של אנשים טובים.

כיום כבר יש לה 5,000 מתנדבים מסורים, חלקם מבשלים במטבחים שלהם, ואחרים עוזרים במטבחים אחרים ובחלוקה לבתים – עד הדלת. לא רק צי המתנדבים גדל משנה לשנה. בראש השנה האחרון חולקו ארוחות ל־4,800 בתים, ובפסח יחולקו ל־5,200. לדברי שרה ריגל, מחנכת  י”ב 3, “כשהצעתי לכיתתי להצטרף אלי, לפרויקט כרובית ולעשות את המעורבות הקבוצתית שלהם בפרויקט כרובית הייתה התלהבות, מיד יצרנו קשר עם מר ישראל דיאמנט המתנדב ממושב בניה והמיזם יצא לדרך. התלמידים הגיעו למושב ועבדו במשך שעות, במסירות ובחריצות רבה, והוכיחו מנהיגות וערכיות. העבודה נעשתה בהתאם לתן הסגול והתלמידים ושאר המתנדבים עטו מסכה כל העת”.

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: “אני גאה בעשייה החינוכית ברוח ההתנדבות שפיעמה בתלמידנו בהתגייסות למען ההתנדבות הערכית. היום יותר מתמיד עלינו לשלב ידיים ולגלות מעורבות חברתית ונדיבות לב, חשנו כי ייחודיות בית הספר ממנהיגות אישית למעורבות חברתית נושאת פירות איכותיים וערכיים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן